[Afstemning] James Bond
Fra : Martin Moeller

Dato : 09-10-02 14:54

Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Var det:

Sean Connery
http://us.imdb.com/Name?Connery,+Sean

George Lazenby
http://us.imdb.com/Name?Lazenby,+George

Roger Moore
http://us.imdb.com/Name?Moore,+Roger

Timothy Dalton
http://us.imdb.com/Name?Dalton,+Timothy

Pierce Brosnan
http://us.imdb.com/Name?Brosnan,+Pierce

Vi lader afstemningen køre i en uges tid eller til der ikke rigtig bliver
afgivet flere stemmer.
Resultatet bliver postet her i gruppen.

1 stemme pr. person (!) og man stemmer kun på en skuespiller.

--
Mvh. Martin Møller

Fra : Martin Moeller

Dato : 09-10-02 14:55

Fra : -V-

Dato : 09-10-02 19:45

"Martin Moeller" <spammers@paradise.dk> wrote in message

Sean Connery

-V-

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 10-10-02 16:50

> Sean Connery

Han er den eneste ene ( hm lyder som en Dansk film )

MVH Anders

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-10-02 16:59

> Han er den eneste ene ( hm lyder som en Dansk film )

Der er da en grund til, at Fleming gav Bond skotsk accent i de sidste
historier.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Michael Westi

Dato : 11-10-02 00:53

George Lazenby.....
Den stakkels mand skal da ha´ en chance. LOL

JUST KIDDING. Jeg holder på gode gamle Sean Connery

Selv om min personlige favorit Bond film er "OHMSS"

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-10-02 14:56

Sean Connery

Fra : // Overby

Dato : 09-10-02 15:31

Sean Connery

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 09-10-02 15:41

Sean Connery

Og hvorfor er David Niven ikke nævnt

Anders Hyltoft

Fra : rhexis

Dato : 09-10-02 15:53

"Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote in message

> Sean Connery

Sean Connery

--
rhexis

Fra : Henrik

Dato : 09-10-02 17:09

"rhexis" <3bbg3001@sneakemail.com.com.com.com.com> wrote in news:3da442ff$0
$3385$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> "Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote in message

> Sean Connery

Connery er også min favorit

Fra : Martin Helbo

Dato : 10-10-02 12:39

Sean connery

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Jesper Holtz

Dato : 09-10-02 15:03

Sean Connery

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 09-10-02 15:04

> Sean Connery
> http://us.imdb.com/Name?Connery,+Sean

MVH Niels

Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 09-10-02 19:03

> Sean Connery
> http://us.imdb.com/Name?Connery,+Sean

--
..- -. -.. .-. . .- ...
A n d r e a s

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-10-02 15:10

Martin Moeller skrev:

> Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Klart Timothy Dalton - ingen tvivl der. Og den bedste film var Living
Daylights.

De ældre film er platte pga. den primitive teknologi, og de nye film er
platte pga. flødedrengen, der skulle forestille at spille Bond.

--
Mvh. Peter
"Now son, you don't want to drink beer. That's for daddies and kids

Fra : Chivaz

Dato : 09-10-02 18:43

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev:

> Klart Timothy Dalton - ingen tvivl der. Og den bedste film var Living
> Daylights.

Enig!

> De ældre film er platte pga. den primitive teknologi, og de nye film er
> platte pga. flødedrengen, der skulle forestille at spille Bond.

Du har læst mine tanker! Det ærger mig at det ikke blev til flere Bond-film
med ham.

--
Chivaz

Fra : Per.K

Dato : 09-10-02 15:22

> Roger Moore
> http://us.imdb.com/Name?Moore,+Roger

Er mit svar.

Venligst Per

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 09-10-02 15:25
Fra : kfc

Dato : 09-10-02 15:29

> Pierce Brosnan
> http://us.imdb.com/Name?Brosnan,+Pierce

Helt klart

kfc :)

Fra : // Overby

Dato : 09-10-02 15:31

Var det ikke smart hvis folk stemte i en tråd, således at alle Sean Connery
stemmer var i én tråd?

Daniel

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-10-02 15:32

On Wed, 9 Oct 2002 15:53:39 +0200, "Martin Moeller"
<spammers@paradise.dk> wrote:

>Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

>Roger Moore
>http://us.imdb.com/Name?Moore,+Roger

er mit svar

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lisa

Dato : 09-10-02 20:47

De "gamle" James Bond film? Sean Connery

De "nye" ? Pierce Brosnan...

Mvh Lisa

Fra : // Overby

Dato : 09-10-02 15:31

Var det ikke smart hvis folk stemte i en tråd, således at alle Sean Connery
stemmer var i én tråd?

Så er det også nemmere at tælle op

Daniel

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-10-02 16:00

// Overby skrev:

> Var det ikke smart hvis folk stemte i en tråd, således at alle Sean
> Connery stemmer var i én tråd?

Var det ikke nemmere, hvis du kun postede dit indlæg én gang?

--
Mvh. Peter
"Don't try to be like Jackie. There is only one Jackie ... Study

Fra : // Overby

Dato : 11-10-02 18:23

> Var det ikke nemmere, hvis du kun postede dit indlæg én gang?

hehe.. joh fik i en spasme kobination trykket alt+s flere gange.... sorry

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-10-02 15:38

Connery

Fra : Anders F. Nielsen

Dato : 09-10-02 16:01

Vin Diesel

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-10-02 18:00

Min stemme går til:
Roger Moore

Fra : A.And

Dato : 09-10-02 16:23

Sean Connery

Kim

Fra : T. Liljeberg

Dato : 09-10-02 16:25

<spammers@paradise.dk> wrote:

>Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Sean Connery

Tom

--
Faber quisque fortunae suae.
- Appius Claudius

Fra : Mette M

Dato : 09-10-02 16:37

"Martin Moeller" <spammers@paradise.dk> wrote in message
> Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?
>
> Var det:
>
> Sean Connery
> http://us.imdb.com/Name?Connery,+Sean

Jep.. og om 15 år håber jeg at kunne svare at Robbie Williams var den bedste
efterfølger efter Sean

Fra : T. Liljeberg

Dato : 09-10-02 16:47

On Wed, 9 Oct 2002 17:37:07 +0200, "Mette M"
<salsa(SPAM)@post.cybercity.dk> wrote:

>Jep.. og om 15 år håber jeg at kunne svare at Robbie Williams var den bedste
>efterfølger efter Sean

Guderne forbyde...
Hvad får dig til at tro, at Robbie Williams ville være en god
skuespiller, endsige god i rollen som Bond?

Tom

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-10-02 20:12

T. Liljeberg <liljeberg.t@cox.net> writes:

> Guderne forbyde...
> Hvad får dig til at tro, at Robbie Williams ville være en god
> skuespiller, endsige god i rollen som Bond?

At han er en god skuespiller vidner filmen "Somebody Someday" om. Med
mindre han er uhyggeligt skizofren spiller han nye roller overfor
ca. hver eneste journalist han møder.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Please do not put words or intentions in my mouth
The RockBear. ((^)) to which I do not subscribe; I get in enough

Fra : T. Liljeberg

Dato : 12-10-02 20:57

On 09 Oct 2002 21:11:32 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B.
Juul) wrote:

>At han er en god skuespiller vidner filmen "Somebody Someday" om.

De gustibus non disputandum est

Tom

---
Puritanism: The haunting fear that someone,
somewhere, may be happy. - H.L. Mencken

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-10-02 13:02

> De gustibus non disputandum est

Hey, din quotefucker!

Mit indlæg var en ond, sarkastisk bemærkning om mandens forhold til
pressen. Det ødelagde du fuldstændig. Fy.

Fra : T. Liljeberg

Dato : 13-10-02 14:26

On 13 Oct 2002 14:02:24 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B.
Juul) wrote:

>Hey, din quotefucker!

Det mener du vel ikke?

>Mit indlæg var en ond, sarkastisk bemærkning om mandens forhold til
>pressen.

Den fangede jeg også, men siden jeg er enig, fandt jeg det ikke
nødvendigt at medtage den del. Til gengæld troede jeg, at du mente din
ros af hans evner som skuespiller seriøst. Og det var det jeg
kommenterede.

>Det ødelagde du fuldstændig. Fy.

Hvis der er noget, der kan opfattes som quote-fuckeri, så er det helt
utilsigtet, og jeg beklager oprigtigt.

Tom

---

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-10-02 18:11

> Det mener du vel ikke?

Well, meningen i mit indlæg gik aldeles tabt i den måde du klippede
på, men jeg er ikke specielt vred. It's all in good fun.

Og du tvang mig ud og finde oversættelsen af et godt latin-citat. Det
er ingen skade til.

> Den fangede jeg også, men siden jeg er enig, fandt jeg det ikke
> nødvendigt at medtage den del. Til gengæld troede jeg, at du mente din
> ros af hans evner som skuespiller seriøst.

Jeg ved intet om hans evner som skuespiller, for jeg har aldrig set
ham skuespille - udover presse-skuespilleriet i filmen, altså.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 09-10-02 22:44

"Mette M" <salsa(SPAM)@post.cybercity.dk> wrote in
news:ao1iem$gm2$1@news.cybercity.dk in dk.kultur.film:

> "Martin Moeller" <spammers@paradise.dk> wrote in message

> Jep.. og om 15 år håber jeg at kunne svare at Robbie Williams var den
> bedste efterfølger efter Sean

Det tror jeg desværre ikke at det bliver til, Jeg læste på msn (ikke at det
er en superfaktuel kilde) at man fra produktionsselskabet ikke mente at han
var den rette, og i stedet havde kig på en rimelig ukendt skotsk
skuespiller.

mvh.
       Søren Hjelholt

Fra : thomas tomcat

Dato : 10-10-02 23:00

in article Xns92A2F15E220A5hjelholtmaildk@193.88.15.201, Søren Hjelholt at
hjelholt@_nospam_mail.dk wrote on 09/10/02 23:43:

> at man fra produktionsselskabet ikke mente at [Robbie]
> var den rette, og i stedet havde kig på en rimelig ukendt skotsk
> skuespiller.

... hvor var det liiige, vi hørte det før..? (eller vore mødre/bedstemødre)

Mon de så osse vil holde en afstemning igen -?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-10-02 16:41

> Sean Connery
> http://us.imdb.com/Name?Connery,+Sean

Når man nu ikke kan stemme på David Niven, som jo også har spillet Ian
Flemings James Bond
http://us.imdb.com/Title?0061452

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : ML-78

Dato : 09-10-02 16:51

> Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Sean Connery.

ML-78

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-10-02 16:52

<spammers@paradise.dk> wrote:

>Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Michael Rennie.

--
- Peter Brodersen

Fra : Thomas Borum Nielsen

Dato : 09-10-02 17:55

"Martin Moeller" <spammers@paradise.dk> wrote in message
> Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Det var:

Sean Connery
http://us.imdb.com/Name?Connery,+Sean

Mvh Thomas.

Fra : Tommy Olsen

Dato : 09-10-02 18:22

On Wed, 09 Oct 2002 15:53:39 +0200, Martin Moeller wrote:

> Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Jeg synes helt klart at det er:

> Timothy Dalton
> http://us.imdb.com/Name?Dalton,+Timothy

I de par film han var med i formåede han på en usædvanlig måde at
få min sympati for ham. Han spillede figuren med charme, stil, klasse og
så havde han 'glimtet'. Samtidigt spillede han med i 2 film med
forholdsvis gode historier, uden at være helt vulgært fyldt med
teknologisk pjat og samtidigt er filmene heller så dårlige ren billed- og
lydmæssigt.

--
Digitally yours
Tommy Olsen http://linuxhq.dk/

Fra : Peter G

Dato : 09-10-02 18:46

"Martin Moeller" <spammers@paradise.dk> wrote:

> Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

"Tøfting. Stig Tøfting"

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Topposters will be killfiled. To avoid, follow general netiquette.

Fra : Kevin

Dato : 09-10-02 19:08

Sean Connery

Ingen af de andre kan sige > Bond....James Bond < med samme "farlige"
charme som Connery kunne.

--

Hilsen Kevin

" Dén som ikke henføres over universets storhed, har ingen sjæl"
- Einstein

Fra : Ramses

Dato : 09-10-02 19:13

Roger Moore

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-10-02 19:17

Martin Moeller skrev:
> Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Roger Moore.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ole T.

Dato : 09-10-02 19:24

Fra : Michael Skov

Dato : 09-10-02 19:56

for mig er den eneste bond

Fra : Brian Petersen

Dato : 09-10-02 20:37

David Niven

Fra : Zeki

Dato : 09-10-02 20:39

Timothy Dalton

Zeki

Fra : Flemming

Dato : 09-10-02 21:27

wrote in dk.kultur.film:

> Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Sean Connery

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Ole Kofoed

Dato : 09-10-02 21:39

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-02 23:09

Fra : Ally

Dato : 09-10-02 23:35

Hvad med at en eller anden laver en Quickpoll og smækker på sin
hjemmeside i stedet? Så får vi langt bedre overblik over afstemningen.
Jeg har desværre ikke nogen hjemmeside, for ellers havde jeg gjort det
forlængst.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-10-02 14:34

Ally skrev:
> [...]
> hjemmeside i stedet? Så får vi langt bedre overblik over
> afstemningen. Jeg har desværre ikke nogen hjemmeside, for ellers

Det kunne man have gjort, men Martin har jo sagt, at han vil tælle op,
så jeg synes, vi skulle tage at stemme.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ally

Dato : 10-10-02 16:20

On Thu, 10 Oct 2002 15:33:38 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote:
>Det kunne man have gjort, men Martin har jo sagt, at han vil tælle op,
>så jeg synes, vi skulle tage at stemme.

Det er så helt ok

Jeg stemmer på Pierce Brosnan som den bedste.

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Thïngmand

Dato : 10-10-02 08:21

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-10-02 10:25

Sean Connery

Fra : B.Ikkala

Dato : 10-10-02 11:40

Wed, 9 Oct 2002, "Martin Moeller" <spammers@paradise.dk>

www.DVD-Basen.dk : Mere end 67000 anmeldelser af over 27000 DVD-film
www.DVDProfiler.com : Det ultimative program til at holde styr på DVD-samlingen

Fra : Christian Kelstrup

Dato : 10-10-02 12:37

Martin Moeller wrote:

>Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?
>
>Var det:
>
>Sean Connery
>http://us.imdb.com/Name?Connery,+Sean

Ja, det var det.

Christian

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 10-10-02 21:12

"Martin Moeller" <spammers@paradise.dk> skrev:

>Hvilken skuespiller er/var den bedste James Bond?

Sean Connery.
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : thomas tomcat

Dato : 10-10-02 22:50

in article ao1cd4$9bt$1@news.cybercity.dk, Martin Moeller at

Fra : Martin Andersen

Dato : 10-10-02 23:02

Fra : Martin Moeller

Dato : 10-10-02 23:35

Indtil videre er stemmerne fordelt således:

Sean Connery: 28 stemmer
Roger Moore: 9 stemmer
Timothy Dalton: 5 stemmer
Pierce Brosnan: 4 stemmer
George Lazenby: 0 stemmer

Der tegner sig tilsyneladende en klar tendens, men vi lader afstemningen
køre weekenden over.

God weekend til alle.

--
Mvh. Martin Møller

Fra : Jesper

Dato : 11-10-02 10:41

Martin Moeller <spammers@paradise.dk> wrote:

Sean Connery

There can be only ONE!

--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 12-10-02 11:31

> Roger Moore
> http://us.imdb.com/Name?Moore,+Roger

Bjørn

Fra : Soyo

Dato : 13-10-02 08:27

Roger More

Mvh
Oliver

Fra : Martin Moeller

Dato : 15-10-02 01:38

Resultat af afstemning:

Ifølge mine beregninger endte afstemningen således:

Sean Connery: 29 stemmer
Roger Moore: 11 stemmer
Timothy Dalton: 5 stemmer
Pierce Brosnan: 4 stemmer
George Lazenby: 0 stemmer

--
Mvh. Martin Møller

Fra : Ally

Dato : 15-10-02 10:20

On Tue, 15 Oct 2002 02:37:31 +0200, "Martin Moeller"
<spammers@paradise.dk> wrote:

>Resultat af afstemning:
>Ifølge mine beregninger endte afstemningen således:
>Sean Connery: 29 stemmer
>Roger Moore: 11 stemmer
>Timothy Dalton: 5 stemmer
>Pierce Brosnan: 4 stemmer
>George Lazenby: 0 stemmer

Snøft... 'min' Pierce Brosnan på en 2. sidsteplads??? Sean Connery
havde jeg regnet med som en 1. plads, Roger Moore er absolut værdig på
2. pladsen. Timothy Dalton kan jeg derimod ikke acceptere er på en 3.
plads over Pierce Brosnan, men en trøst er jo, at løbet mellem de to
var tæt.

Tak for afstemningen og sammentællingen

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-10-02 11:17

Ally skrev:
> [...]
> er absolut værdig på 2. pladsen. Timothy Dalton kan jeg derimod
> ikke acceptere er på en 3. plads over Pierce Brosnan, men en trøst

Mine tanker er de samme.

> Tak for afstemningen og sammentællingen

Det samme siger jeg - det var en god idé som en slags konklusion på
flere diskussioner om Bond på det seneste. Jeg er glad for, at Roger
Moore trods alt manifesteredes som en værdig næstbedst, som har stået
tidens prøve.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : -V-

Dato : 15-10-02 11:46

> Resultat af afstemning:
>
> Ifølge mine beregninger endte afstemningen således:
>
> Sean Connery: 29 stemmer
> Roger Moore: 11 stemmer
> Timothy Dalton: 5 stemmer
> Pierce Brosnan: 4 stemmer
> George Lazenby: 0 stemmer

Det vil sige, at Connery er en næsten 3 gange så god Bond som Roger Moore.
Og seks gange så god som Timothy Dalton?

Det er jeg helt enig i.

-V-

Fra : Zeki

Dato : 15-10-02 12:13

> George Lazenby: 0 stemmer

Hmm, gad vide hvor mange der overhovedet ved hvem han er, og i hvilken film
han var med i.

Disse afstemninger er sgu lidt for pjattede. For at den kunne være helt
dækkende, forudsætter det ligesom at alle dem der har afgivet stemmer har
set samtlige Bond film. Og det tror jeg kun de færreste har.

Hvad med den ny afstemning: Bedste afsnit af 'Glamour' ?

Nå, ikke?

Zeki

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-10-02 12:32

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> writes:

> Hvad med den ny afstemning: Bedste afsnit af 'Glamour' ?

3294

--
Peter B. Juul, o.-.o "En stærkt medvirkende Aarsag til Sprogets Forfald har
The RockBear. ((^)) vi her i Landet i en national Særegenhed, som jeg ikke

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 15-10-02 16:50

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, gad vide hvor mange der overhovedet ved hvem han er, og i hvilken
film
> han var med i.

Hmm...bitter ?

Tror de fleste ved hvem Lazenby er, men måske folk ikke finder On Her
Majesty's Secret Service god nok ?

> Disse afstemninger er sgu lidt for pjattede. For at den kunne være helt
> dækkende, forudsætter det ligesom at alle dem der har afgivet stemmer har
> set samtlige Bond film. Og det tror jeg kun de færreste har.

Stadig lidt bitter ?

> Hvad med den ny afstemning: Bedste afsnit af 'Glamour' ?

Mere bitter ?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-10-02 14:09

Zeki skrev:
> [...]
> helt dækkende, forudsætter det ligesom at alle dem der har afgivet
> stemmer har set samtlige Bond film. Og det tror jeg kun de færreste

Jeg tror, det er de allerfleste, der har set mindst en film med hver
skuespiller. Bond-film er ikke ligefrem sjældne på dansk tv, heller
ikke "I hendes majestæts hemmelige tjeneste".

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Zeki

Dato : 15-10-02 19:18

> Jeg tror, det er de allerfleste, der har set mindst en film med hver
> skuespiller. Bond-film er ikke ligefrem sjældne på dansk tv, heller
> ikke "I hendes majestæts hemmelige tjeneste".

Ja, men hvad nu hvis man kun har set ' A view to a kill' med Roger Moore -
hvor han både er gammel og rynket? Så ville man vel næppe sige at han var
den bedste...snarere den værste :))

Hvorimod hvis man sammenligner en cool Moore i 'Spionen der elskede mig' med
en gråhåret og fraværende Connery i 'Diamanter varer evigt', så ville
stemmen sikkert gå til Moore.

Nå, men sådan er der jo så meget...

Zeki

Fra : thomas tomcat

Dato : 15-10-02 18:54

in article aMSq9.108323$Qk5.4756635@news010.worldonline.dk, Zeki at
zeki@NOSPAMimage.dk wrote on 15/10/02 13:13:

> For at den kunne være helt
> dækkende, forudsætter det ligesom at alle dem der har afgivet stemmer har
> set samtlige Bond film. Og det tror jeg kun de færreste har.

det har du da egentlig ret i.
Jeg har godt nok set Lazenby (og ser den altid, hvis jeg genser hele striben
af de 8-9 første. det er en helt OK film) -- men efter de 2 første
ikke-Moore film holdt jeg op med at se de nye. Plejede ellers altid at være
til premieren.

For jeg blev simpelthen så skuffet hver gang. Ikke fordi Dalton var voldsomt
meget dårligere end så mange andre, men det var filmene. De sidste par
stykker med Moore var næsten useelige.

Husker hvor tåkrummende det er , da Grace Jones skal skuespille seksuel
trækning til Moore. Man kan se, at de 2 har naturlig frastødning, personligt
af hinanden. Illusionen fungerer ikke (for mig. Andre syns andet).

Så den nyeste Bondfilm jeg har set er vel Never Say Never Again. (som ikke
er særlig god, men heller ikke særlig dårlig).

Jeg kan jo egentlig ikke stemme, så.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-10-02 08:19

thomas tomcat skrev:
> Så den nyeste Bondfilm jeg har set er vel Never Say Never Again.
> (som ikke er særlig god, men heller ikke særlig dårlig).
>
> Jeg kan jo egentlig ikke stemme, så.

Afstemningen havde det formål at finde ud af, hvilken Bond denne
gruppes brugere synes bedst om. Du er bruger af gruppen, du har en
favorit-Bond, du stemte, afstemningens formål er opfyldt. Så er den
ikke længere.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Max

Dato : 15-10-02 21:52

On Tue, 15 Oct 2002 13:13:26 +0200, "Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk>
wrote:

>Hmm, gad vide hvor mange der overhovedet ved hvem han er, og i hvilken film
>han var med i.
>
>Disse afstemninger er sgu lidt for pjattede.
Nope - de er fede

>for at den kunne være helt
>dækkende, forudsætter det ligesom at alle dem der har afgivet stemmer har
>set samtlige Bond film. Og det tror jeg kun de færreste har.

Hvis de kan i Academy Award , så kan vi vel også !? , de behøver ikke
at have set en eneste film for at give deres stemme, pånær Foreign
Language Film , der skal de have set alle 5 før de kan stemme på en
af dem

>Hvad med den ny afstemning: Bedste afsnit af 'Glamour' ?

bla,bla ;)

Max

Fra : Rasmus Hochreuter

Dato : 24-10-02 12:47