Kassekatten
Fra : Grit Wessel

Dato : 09-10-02 15:00

Phizackerley - kassekatten:
http://makeashorterlink.com/?P43A12D02

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Grit Wessel

Dato : 09-10-02 15:11

Der er også to nye billeder af alle tre katte samlet i kradsetræet på én
gang:
http://makeashorterlink.com/?D2EA14D02

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Denise

Dato : 10-10-02 18:33

Hej Grit
Det er bare så skønne katte du har, og alle i andre ... JEG har nusset dem
(prale)
Hilsen Denise

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 09-10-02 15:17

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message
> Phizackerley - kassekatten:
> http://makeashorterlink.com/?P43A12D02

Herligt, han er jo lige til at løfte op og løbe afsted med :)

Carsten Sørensen

Fra : Mette Jensen

Dato : 09-10-02 16:24

Grit Wessel wrote:

> Phizackerley - kassekatten:

Hi hi... Kender godt problematikken! Hvorfor vælger de altid en, der bare er
lidt for lille?

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Britt Johannesen

Dato : 09-10-02 16:51

Samme problemstilling her, min Mc'er skal også altid presse måsen ned i den
mindste kasse ;)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-10-02 18:34

*LOL* hvor fikst.
Kan godt forstå tilfredsheden i blikket, på det sidste billede - efter al
den mas med at komme helt ned i den kasse *G*

Hilsen
Joan
Og Neo som godt tør pille på hunde - når de er i tv'et
Lige nu ser han dog et program om papegøjer *G*

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 10-10-02 11:52

> Phizackerley - kassekatten:
> http://makeashorterlink.com/?P43A12D02
>
> MVH Grit
>
> --
> Ginkgo Norske Skovkatte
> http://www.dk-ginkgo.dk/

Heh Hvad ER der med de klodskasser?

http://medlem.spray.se/cutiecats/sandkasse2.jpg.

Som det ses synes Phumba også det er en af de bedste opfindelser siden
brød i skiver... eller kattemad på dåse vel i hendes tilfælde. Trods alt
er brød ikke hendes favorit

Hilsen
Lisbeth