Mafie - problemer på havnen...
Fra : S@ndman

Dato : 09-10-02 14:03

Hej,

Jeg er kommet til en bane hvor jeg skal stjæle en lastbil med cigarer - det
er nemt nok. Jeg tager
så nogle dokumenter fra ham jeg stjæler lastbilen fra.....men hvordan kommer
jeg ind nede ved havnen.

Skal de skydes alle sammen eller hvordan ...??

S@ndman

Fra : Peter Jensen

Dato : 09-10-02 14:14

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Skal de skydes alle sammen eller hvordan ...??

SPOILER alert

Du skal først gøre den tur færdig ham du stjal papirene fra var
ude på. Du skal altså have læsset de kasser af der er på lastbilen.
Først derefter kan du "komme ind til cigarene"
--
Peter J

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 09-10-02 14:23

Peter Jensen skrev: (messageID: <news:3da42b77$0$18542
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>)

> SPOILER alert
>

> Du skal først gøre den tur færdig ham du stjal papirene fra var
> ude på. Du skal altså have læsset de kasser af der er på lastbilen.
> Først derefter kan du "komme ind til cigarene"

Man kan også bare følge efter ham og vente til han har læsset af, og
derefter snuppe lastbilen og papirene. Inde på havnen skal der ikke
skydes, men der skal løftes :)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/