THX, DTS, DD osv... samlet på een DVD?
Fra : Janus Nielsen

Dato : 09-10-02 12:00

Jeg er faldet over bogen DVD Demystified 2.ed.
Den koster ca 450 ialt at få til DK (hos The Book Place i UK).
Her kan ses indholdet af den vedlagte DVD
http://www.dvddemystified.com/disc.html

Findes der billigere / bedre alternative til at få en original DVD med alle
de fede THX, DD, DTS osv. trailere på?

Jeg ved godt at der ligger VOB-filer på nettet, men jeg ønsker en original
DVD med hele skidtet på

Mvh Janus

Fra : Janus Nielsen

Dato : 09-10-02 12:07

Fandt lige følgende link.... men hvor pokker shopper jeg sådanne DVD-film
henne?
http://members.aol.com/perlitschke/demo/demo.htm

Fra : Per.K

Dato : 09-10-02 15:25

"Janus Nielsen" <info_FJERNMIG@djjanus_NOSPAM_.dk> skrev i en meddelelse
> Fandt lige følgende link.... men hvor pokker shopper jeg sådanne DVD-film
> henne?
> http://members.aol.com/perlitschke/demo/demo.htm

Mon ikke at både KT og HiFi Klubben har sådan noget liggende
salg ? Det er jo speciel forretninger de 2.

Venligst Per

Fra : Janus Nielsen

Dato : 09-10-02 17:06

> Mon ikke at både KT og HiFi Klubben har sådan noget liggende salg ? Det er
jo speciel forretninger de 2.

Nej det har de ikke....