Adgang til win2k fra XP Pro
Fra : Anders Petersen

Dato : 09-10-02 12:10

Min anden computer har netop fået win2k i stedet for den tidligere win98,
men nu har jeg problemer med at få adgng til drev og mapper. Selv om jeg,
så vidt jeg kan se, har bedt den om ikke at kræve password, beder den mig
om at indtaste user/pass, når jeg vil have adgang fra min xp-maskine. Jeg
har prøvet at defienre et kodeord for Guest-kontoen, og give denne de
rettigheder jeg skal bruge, samt tilføje den under permissions på sharet,
men uden held - jeg får stadig at vide, at kontoen ikke er aktiv.

Er der nogen, der kan give en komplet liste over ting, der skal være i
orden? Fra win2k til xp har jeg selvfølgelig ingen problemer...

På forhånd mange tak,

/Anders

Fra : Steffen

Dato : 09-10-02 15:41

Der ligger en netværksguide inde på www.s-p.dk

Fra : Anders Petersen

Dato : 09-10-02 17:39

> Der ligger en netværksguide inde på www.s-p.dk

Tak, den er dog lidt ' best case scneario'-agtig :) Mit problem går på, at
ejg bliver promptet for et user/pass-sæt, selvom jeg (vistnok) har frabedt
mig det...

Men tak!

Mvh Anders