Hvorledes med FSB'en
Fra : Andersen

Dato : 09-10-02 11:53

Hvilke ram typer passer med et MBO med 533.
Jeg planlægger at købe et Asus P4B533-E sammen
med en P4 2.4 NW 533.
Så var der vist noget med rammen og FSB'en der
skulle passe til ovenstående.
Umiddelbart vil jeg gå efter Samsungs 512 Mb PC2700,
men er i tvivl om det vil være det bedste til ovenstående.

Fra : Alexandar

Dato : 16-10-02 11:05

Hej.

Ifølge ASUS' specs på P4B533-E, så understøtter dette MOBO ikke PC2700 ram.

> Umiddelbart vil jeg gå efter Samsungs 512 Mb PC2700,
> men er i tvivl om det vil være det bedste til ovenstående.

Jeg gik selv med med tanken på samme konfig, men endte med at anskaffe mig
P4 2,4 GHz, ASUS P4T533-C og 2*128 MB Kingston Rambus Ram.

Mvh
Alexandar

Fra : p

Dato : 25-10-02 12:40

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Umiddelbart vil jeg gå efter Samsungs 512 Mb PC2700,
> men er i tvivl om det vil være det bedste til ovenstående.

Mb kan godt understøtte 3:4 cpu/ram ratio hvis ændrer jumper 6 til on, jeg
kører selv med næsten samme konfiguration dog med en 1800@2700 med en fsb på
150 og rammene kører 400 dog kun ved cas 2.5

mvh

Peter