MS Windows
briani 27239
Kan ikke hører radio online efter service ~
Fra : Peter

Dato : 09-10-02 09:57

Jeg har lige kørt MS service update til XP home, efter dette er kørt kan jeg
nu ikke længere hører radio online, når jeg forsøger at hører P3 på nettet
kommer den sædvanlige meddelse op om fejl, og om man ønsker at sende en
rapport til MS.

Er der andre der har oplevet dette og evt. løst det?

Fra : N/A

Dato : 09-10-02 10:22

Fra : Peter

Dato : 09-10-02 10:22

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter" <kam3190@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> jeg

> Hej
> Jeg kan godt lytte til radio på Midiaplayer, jeg kan bare ikke lige finde
DR
> P3 men alle andre Kan jeg godt. Og jeg køre med SP1,
> normalt bruger jeg også WinAmp 3 den er meget bedre.
> Men hvis du høre DR P3 så prøv her
> http://www.megagames.com/cracks/html/c905760_0.htm
> Kurt

Hej Kurt

Hvad var det for et link?
Hvordan lytter jeg med mediaplayer til P3? Det har jeg aldrig prøvet at gøre
manuelt

Peter

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-10-02 10:42

> [...]
> >

> Hej Kurt
>
> Hvad var det for et link?
> Hvordan lytter jeg med mediaplayer til P3? Det har jeg aldrig prøvet at

Hej Peter
Sorry med det link du skulle have haft et andet
Man har kunnet lytte til P3 før i Mediaplayer, men jeg kan godt finde
Dansk som sprog men igen DR kanaler.
Men her et link jeg kan bruge til DR P3
http://www.dr.dk/forside/dri_radio.shtml?topbar=true

Du trykker bare på radio tuner i Media player
og søg men det virker ikke, den vil ikke finde DR P3

Kurt

Fra : Peter

Dato : 09-10-02 10:48

> [...]
>
> Du trykker bare på radio tuner i Media player
> og søg men det virker ikke, den vil ikke finde DR P3

Okay tak.... smart... desværre var P3 der ikke

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 09-10-02 11:00

On Wed, 9 Oct 2002 11:42:18 +0200, "Kurt Lund" <klander@pc.dk> wrote:

Darvs

>Men her et link jeg kan bruge til DR P3
>http://www.dr.dk/forside/dri_radio.shtml?topbar=true
>
>Du trykker bare på radio tuner i Media player
>og søg men det virker ikke, den vil ikke finde DR P3

Prøv her

http://www.dr.dk/nav/netplayer/p3-wmp.asx

Ovenstående skulle gerne starte WMP med P3

Ellers kig her for en oversigt

http://www.dr.dk/netradio/

Håber noget at det kan bruges

/Flemming

Fra : Peter

Dato : 09-10-02 11:50

"Flemming Sørensen" <Nothanks@Idontwantemails.com> skrev i en meddelelse
> On Wed, 9 Oct 2002 11:42:18 +0200, "Kurt Lund" <klander@pc.dk> wrote:
>
> Darvs

> Prøv her
>
> http://www.dr.dk/nav/netplayer/p3-wmp.asx

Jeg får også fejl her.

Den begynder at åbne, men stopper og melder den sædvanlige fejl.

Fra : M.Kay

Dato : 09-10-02 16:40

I know it's awful, but Peter wrote to everybody in dk.edb.system.ms-windows
saying:

> "Flemming Sørensen" <Nothanks@Idontwantemails.com> skrev i en meddelelse

> Jeg får også fejl her.
>
> Den begynder at åbne, men stopper og melder den sædvanlige fejl.

Her kører den fint. På en nyinstalleret winxp prof. med sp1

HTH
--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -

Fra : Madsen

Dato : 09-10-02 16:53

M.Kay skrev:

> Her kører den fint. På en nyinstalleret winxp prof. med sp1

Også her.
Altså: <http://www.dr.dk/nav/netplayer/p3-wmp.asx>
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp1/p3.png>

Det er den engelske WinXP Pro SP1 jeg kører med og den er
nyinstalleret med SP1.

Madsen.