MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Indhold af papirkurv vises ikke i NT 4 ??
Fra : Paul K. Jeppesen

Dato : 09-10-02 10:00

Visningen af papirkurvens indhold er forsvundet. Efter at have fyldt godt
med filer ned i den kan indholdet ikke vises mere. Ved aktivering af "Tøm
papirkurv" spørges som normalt om alle ( Her 24.053) filer skal slettes
helt. Ved bekræftelse fortælles at filen DC 1467
ikke kan slettes pga manglende adgang.

Arbejdshastigheden viser tydeligt at alle filer tælles op, men uanset
hvordan der sorteres eller prøves at slettes efter sortering kommer samme
meddelelse.

Jeg har sat alle mappevisninger korrekt til visning af alle filer. Og DC
1467 kan jeg ikke søge. Jeg har også prøvet at gendanne alle slettede filer,
det er heller ikke muligt. Men de er der !

Forslag udbedes !

Paul Jeppesen