Spille mus
Fra : Bjarne Krog

Dato : 09-10-02 08:12

Er der nogle her der ved med sikkerhed noget om de forskellige mus der
er på markedet?

Jeg købte selv en dual Optical Logitech for mindre end en måned siden,
og føler mig lidt snydt da jeg ikke kan fordrage at have "snor" på min
mus, men ville da gøre det hvis der var en forbedring i spillene.

Har så lige hørt om en der har købt den nye trådløse Logitech med 8
taster en Logitech mx700 og han siger at den skulle være lige så
hurtig som min.

(TFdk) AcuDoc
For intereserede i MoH:aa og BF1942 er der nyhedder her:
www.tfdenmark.dk