Hvilket P4 bundkort med Intel-chipset..
Fra : S@ndman

Dato : 09-10-02 08:04

Hejsa,

Nu har jeg haft 2 ASUS P4S8X boards, som begge var fejlbehæftede. Nu vil jeg
have noget ordentligt, og det skal SGU virke første gang.

Min konfig. er som følger:

P4 2,4 N2 533
256mb Samsung PC2700
ASUS G4 TI4400
80gb Barracuda disk-IDE
40gb IBM disk-IDE
DVD-IDE
Brænder-IDE

Alternativt 2 diske mere på, men ikke en nødvendighed, det skal bare køre.
Nu har jeg brugt 2 uger på det.

Jimmy

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 09-10-02 12:27

Prøv med Asus P4PE m. Intel 845PE chipsættet.
Kan købes hos f.eks. SHG.dk

Mvh

Ali

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 09-10-02 20:00

jeg har lige købt et Via med Via chipset P4X400....
hos alternate.de
Jeg skal nok fortælle hvordan det er, når jeg modtager det og får det
installed.

mvh
Martin Bilgrav

PS men ellers er jeg nok også mest til 845PE kort for tiden...

Fra : Luke

Dato : 10-10-02 10:27

Hvorfor købe hos www.alternate.de ? Så vidt jeg kan se koster det det samme
som herhjemme og visse ting enda dyrere..

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 11-10-02 20:31

fordi jeg ikke har kunnet finde nogle herhjemme der har det...