ftp-server
Fra : frederik iversen

Dato : 08-10-02 23:44

Jeg har installeret Serv-U - 3.o på min computer og kan ikke få
serveren(daemon'en) op at køre.
Jeg formoder at det har at gøre med måden jeg er opkoblet til nettet på; Min
ip-addresse skifter for hver gang jeg kobler på nettet, så jeg kan ikke
definere en fast ip-addresse som den skal koble op til.
Dette er ganske lidt information om min situation, men måske har du et par
bud på trouble-shooting i forbindelse med ftp-server-installationer?

Mvh. F.R.I.

Fra : Niels Andersen

Dato : 09-10-02 21:33

frederik iversen wrote in <anvjll$1ijd$2@news.cybercity.dk>:
> Jeg har installeret Serv-U - 3.o på min computer og kan ikke få
> serveren(daemon'en) op at køre.

Sjovt sted at spørge. :)

Prøv i Windows-gruppen, eller måske i dk.edb.internet-hierarkiet (du kan nok
selv finde den relevante undergruppe).

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 10-10-02 00:15

frederik iversen <f.r.i@ofirNOSPAM.dk> tastet på sitt lille tastatur i
<news:anvjll$1ijd$2@news.cybercity.dk> :

> [...]
> Dette er ganske lidt information om min situation, men måske har du
> et par bud på trouble-shooting i forbindelse med

Hva med å ikke spesifisere IP, og heller la den bruke alt den finner ?

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no

Fra : Jens Christian Hille~

Dato : 10-10-02 07:02

Temmelig offtopic.. Nu svarer jeg alligevel.
> Min
> ip-addresse skifter for hver gang jeg kobler på nettet
Tjaaaa. Kig på www.dyndns.com . Der kan du lave en hostmask for din
dynamiske IP.. Og husk, hvis du har router, at åbne port 20 og 21 TCP.

--
- Jens Christian Hillerup