Ja, hvad skal jeg lige skrive som emne?
Fra : Torben Schmidt

Dato : 08-10-02 20:43

Nu har jeg hørt den sang i flere reklamer og i et afsnit af Robinson
Ekspeditionen og senest hørte jeg det som temaet fra Den eneste ene på TV3.

Men problemet er bare at jeg ikke ved hvad sangen hedder og hvem det er der
synger den. Er der nogle, som ved hvad den hedder og det må gerne være
originalen?

Hvis jeg lige skal skrive lidt mere. Så er det fra reklamen om kaffe. Jeg
kan ikke lige huske hvilken slags kaffe. Men omkvædet lyder noget i
retningen af...
I Love you baby...Ja, og så kan jeg ikke mere. Men den er helt vild fed.

I Robinson blev den spillet da Dan og Nada forlovede sig.

Jeg håber i ved hvilken sang jeg snakker om og at i kan hjælpe mig.

Mvh.
Torben

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 08-10-02 21:18

"Torben Schmidt" skrev

>omkvædet lyder noget i
> retningen af...
> I Love you baby

"Can't take my eyes off of you" - er insunget af mange forskellige
kunstnere.

Venlig hilsen Kristin.