RED DRAGON - "traileren spoiler!"
Fra : J.O.H

Dato : 08-10-02 20:19

...skulle jeg hilse og sige fra en som var inde og se den til i weekenden. Så
undgå den hvis du kan. Filmen skulle vist være en tur værd.

JOH

Fra : Zeki

Dato : 08-10-02 20:35

Bortset fra Ralph Fiennes fremragende skuespil, der nok skal give ham en
Oscar nominering, synes jeg ikke at der er meget at komme efter. Klart den
svageste af de tre film.

Zeki

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-10-02 22:31

> Bortset fra Ralph Fiennes fremragende skuespil, der nok skal give ham en
> Oscar nominering, synes jeg ikke at der er meget at komme efter. Klart den
> svageste af de tre film.

Sålænge Anthony Hopkins er med i den, skal jeg se den! Han er simpelthen en
af de bedste engelske skuespillere i vores tid

Fra : Per Kristensen

Dato : 09-10-02 07:33

> [...]
> Oscar nominering, synes jeg ikke at der er meget at komme efter. Klart den

Ja så må den sgu være dårlig, for Hannibal var godt nok svag.

Er jeg den eneste der syntes at det er ensformigt at se Hopkins i den samme
rolle igen og igen?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 09-10-02 16:43

Per Kristensen wrote:

> Ja så må den sgu være dårlig, for Hannibal var godt nok svag.

Nu skal det så lige siges at vi er en hel del der syntes at Red Dragon
er LANGT bedre end Hannibal, som vi også som dig syntes var noget værre
skrald.

> Er jeg den eneste der syntes at det er ensformigt at se Hopkins i den samme
> rolle igen og igen?

Nope, men det samme kan siges om så mange andre skuespillere og i det
mindste så spiller Hopkins da andre slags roller fra tid til anden.

Tenz.

Fra : Chokmah

Dato : 09-10-02 17:37

On Wed, 09 Oct 2002 17:42:30 +0200, Tenzel Kim
<tenzel_kim@hotmail.com> wrote:

>Nu skal det så lige siges at vi er en hel del der syntes at Red Dragon
>er LANGT bedre end Hannibal, som vi også som dig syntes var noget værre
>skrald.

sludder den formidabel !
imho

>Nope, men det samme kan siges om så mange andre skuespillere og i det
>mindste så spiller Hopkins da andre slags roller fra tid til anden.

ja for fan - han kan det meste
MvH
BO M M
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-10-02 20:04

> [...]

>Nu skal det så lige siges at vi er en hel del der syntes at Red Dragon
>er LANGT bedre end Hannibal, som vi også som dig syntes var noget værre

Og jeg har opgivet at finde ud af hvorfor. Jeg synes den er rigtig
fed.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-10-02 02:10

On Tue, 8 Oct 2002 21:18:56 +0200, "J.O.H" <johaarup@hotmail.dk>
wrote:

>..skulle jeg hilse og sige fra en som var inde og se den til i weekenden. Så
>undgå den hvis du kan. Filmen skulle vist være en tur værd.

De lavede endda stuntet at vise traileren til den, før den 10 minutter
efter blev vist, til surprisepremiere i Imperial. Af mirakuløse
årsager slog jeg hjernen fra under den trailer. Mine fellow
biografgængere var ikke lige så heldige.

--
- Peter Brodersen