MS Windows
briani 27239
må man slette flg. i kontrolpanel:
Fra : MH

Dato : 08-10-02 20:42

Hvis man kigger i sit kontrol panel -> tilføj eller fjern programmer (win
xp) så ligger der (på min computer) en masse WINDOWS XP HOTFIX (SP1) [SEE
Qxxxxx FOR MORE INFO] (jeg tror dem der er i stand til at hjælpe mig, ved
hvad jeg taler om) -MÅ man, uden videre slette dem, eller rettere, har det
betydning for systemet at de ligger der ? De fylder jo en smule over 300 MB
alle sammen. Mit umiddelbare gæt er, at man ikke må, men hva siger de kloge
?? (JER !!)

MVH
MH

Fra : Alan

Dato : 08-10-02 20:51

"MH" <mikaelh@REMOVETHISstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Qxxxxx FOR MORE INFO] -MÅ man, uden videre slette dem, eller rettere, har det
> betydning for systemet at de ligger der ?

Det er alle de opdateringer du har hentet via windows update, så det kan kun
tilrådes hvis du f.eks. ved at en af dem gør større skade end gavn på netop din
systemsammensætning.

--
Venlig hilsen
Alan

Fra : goofy

Dato : 08-10-02 20:59

Hej
> [...]
300 MB
> alle sammen. Mit umiddelbare gæt er, at man ikke må, men hva siger de
På min puter ligger de også, og det sker hvergang jeg har opdateret. Så
hvis du fjerner dem mister du derfor den opdatering der blev foretaget.
Sådan har jeg forstået det.

Steen Vinbæk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-10-02 21:22

> [...]
MB
> alle sammen. Mit umiddelbare gæt er, at man ikke må, men hva siger de

Når man fjerner noget via Tilføj/fjern programmer, så afinstallerer man
programmet. I dette tilfælde er det en masse updates du har hentet og
installeret, så med mindre nogen af opdateringerne har givet dig problemer,
vil det da være fjollet at afinstallare dem igen.

Kurt