Display i 8310 ?
Fra : Doktoren

Dato : 08-10-02 20:03

Jeg har en 8310'er hvor displayet bare gik ud... Vibratoren virker heller.
Kan dette laves ? og hvad vil det koste ?

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794

Fra : Christian Poulsen

Dato : 08-10-02 20:47

> Jeg har en 8310'er hvor displayet bare gik ud... Vibratoren virker
> heller. Kan dette laves ? og hvad vil det koste ?

Typisk Nokia 8310 fejl. Garantien dækker.

Fra : Doktoren

Dato : 08-10-02 21:24

Jeg har lige forsøgt på garantien... men de sagde at det ikke kunne laves på
garantien da den havde lidt fysisk vold... hvilket jeg ikke kan
forstå... men der er åbenbart ikke noget at gøre. Jeg kunne ikke engang få
den lavet hvis jeg betalte - det kunne ikke lade sig gøre ?
Er der nogen forslag ?

Dr. Koch
----------------------------------

Fra : Jens Karstoft

Dato : 08-10-02 21:56

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> forstå... men der er åbenbart ikke noget at gøre. Jeg kunne ikke engang få
> den lavet hvis jeg betalte - det kunne ikke lade sig gøre ?

Det med vibratoren er helt sikkert en softwarefejl. Det kan en softwarefejl
rette. Det med displayet virker ikke umiddelbart som softwaren og det kan så
være at du bliver nødt til at få skiftet displayet. Det vil koste en smule
at få lavet.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Nu også unlock af Ericsson R600 !!

*** Som de første/eneste i Danmark tilbydes unlock af Ericsson R600 !! ***

Fra : Doktoren

Dato : 09-10-02 06:22

kan du skifte det `?

Dr. Koch

Fra : Jens Karstoft

Dato : 09-10-02 08:17

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> wrote in message
> kan du skifte det `?

Ja, det kan jeg godt, og jeg kan også godt opdatere softwaren, sådan at
fonen bliver som ny igen. Men kontakt mig venligst via mail, da handel ikke
er velset i denne gruppe.

Mvh
Jens Karstoft