Kun én hvalp.....
Fra : ninamayer

Dato : 08-10-02 19:37

Hvad gør man når der kun er kommet én hvalp, jeg tænker socialt, man kan
jo ikke lege med den som en søster eller bror kan?

Hvornår flytter man mor og barn ind i stuen, om dagen?

http://www.kandu.dk/

Fra : Mari

Dato : 08-10-02 20:23

"ninamayer" <ninamayer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad gør man når der kun er kommet én hvalp, jeg tænker socialt, man kan
> jo ikke lege med den som en søster eller bror kan?

Det ville være rigtigt godt for din hvalp - med lidt jævnbyrdigt selskab.
Hvis du kunne få kontakt med hvalpe, der mangler deres mor
så er alle rigtigt godt tjent med det.

Du kan tilbyde "ammeservice" og
det mest kendte sted at få kontakt er her:
http://www.dansk-retriever-klub.dk/sider/f_racer.html

Ellers kan du lave opslag her:
http://www.hunde-info.dk/forum/messages/12/12.html?1034090441

og her http://www.dog-inn.dk/

Mari

Fra : Max Larsen

Dato : 09-10-02 09:44

> Hvornår flytter man mor og barn ind i stuen, om dagen?

Vi plejer at flytte hvalpene ind i stuen, når de kommer op og stå på
benene. Så begynder de også at bevæge sig rundt på egen hånd, det vil
sige at deres behov for plads bliver større. Udvid langsomt deres
område efter deres behov. Sørg for at moderen har mulighed for at
trække sig væk fra hvalpen (også selv om der kun er en)

Kærlig hilsen

Max