MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Selvopdaterende filer
Fra : 1249

Dato : 08-10-02 19:37

Hej alle
Jeg har i et par år kunnet finde 3 filer der ustandselig igen og igen
dukker op i mappen Temp. internet filer, når jeg finder dem sletter jeg
dem, men efter 1-2 minutter er de der igen og hvorfor nu det ?? Spøger
det i min maskine ?
Navn på filerne :den første er Type Cabinet, Cachenavn CUNPROT2(1)CAB
6,70 KB
Den anden : Type Cabinet, Chacenavn : selfupd(1)cab 5,77 KB
Den tredie : Type Cabinet, Cachenavn : WULPROTO(1)CAB 6075 KB
Fælles for dem alle er, at de ingen udløbsdato har !

Mine tanker om disse filer har været vidt omkring, ligefra at de er en
del af internetssystemet og til at filerne er lagt af en kratlusker for
at kunne følge på mine søgninger på internettet - det sidste generer mig
en del, hvis det er tilfældet.

Jeg håber, at i kan løse denne gåde for mig, det vil lette på mine
tanker.

Hilsen
Niels

http://www.kandu.dk/