spil over nettet
Fra : bonfils

Dato : 08-10-02 19:37

Hvordan spiller man over nettet mod en anden computer, da mig og min ven
havde modem, skrev vi bare ens tlf nummer og ringede op, og så kunne vi
spille, men efter vi begge to har fået adsl, kan vi ikke finde ud af
det, er der nogen som vil skrive en udførlig vejledning.
Ps. Vi spiller golf links 2001.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 08-10-02 19:47

"bonfils" <bonfils.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spille, men efter vi begge to har fået adsl, kan vi ikke finde ud af
> det, er der nogen som vil skrive en udførlig vejledning.

I skal blot kende hinandens IP-adresse. Se mere på
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q151059
Jakob Houkjær
Jeg repræstenterer med dette indlæg ikke TDC Internet A/S