Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung 171B og pivot funktion
Fra : oscarp

Dato : 08-10-02 19:37

Jeg har lige købt en hvid Samsung SyncMaster 171B bla pga. pivot
funktion - dvs. mulighed for at dreje skærmen og skærmbilledet 90
grader.
Skærmen er OK, men jeg kan ikke få den til at dreje rundt, idet der er
fast baslag med 4 skruer. Pivot funktion er heller ikke beskrevet på den
vedlagte "user´s guide".

Er der forskellige typer 171B, eller er den født uden pivot?

http://www.kandu.dk/

Fra : Tove Pedersen

Dato : 08-10-02 21:45

>Er der forskellige typer 171B, eller er den født uden pivot?
>
>--
Iflg. Proconsults specs er der ikke pivot i 171B. Det er måske derfor den er
lidt billigere.
Gad vide egentlig om man bruger den funktion ret meget?
venlig hilsen
Tove

Fra : Tove Pedersen

Dato : 08-10-02 21:50

>Iflg. Proconsults specs er der ikke pivot i 171B. Det er måske derfor den
er
>lidt billigere.

Jeg var lige lidt for hurtig, for 171 B i sort og silver har åbenbart pivot,
Sorry.
Tove

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-02 01:04

Hej Tove

> Gad vide egentlig om man bruger den funktion ret meget?

Hele tiden! Min skærm er lodret lige nu, og jeg nyder det! Fantastisk
til internet, tekstbehandling, programmering, PDF-filer osv. Spil er
noget andet, det kræver nok en horisontal skærm, men det interesserer
mig ikke.

Hilsen
Martin

To reply please remove the "spamfree"
part of the email address

Fra : McDonald´s

Dato : 09-10-02 20:56

Ved ikke med de sorte, men den hvide er født uden pivot

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 10-10-02 05:53

Hej

oscarp wrote:
> Skærmen er OK, men jeg kan ikke få den til at dreje rundt, idet der er
> fast baslag med 4 skruer. Pivot funktion er heller ikke beskrevet på den
> vedlagte "user´s guide".

Pivot funktionen ligger ikke i hardware, men i softwaren. Du skal
installere noget software og vupti, så er det på plads. Den kan et eller
andet sted downloades i en prøveudgave. De skærme som "har" funktionen,
har den i kraft af at omtalte software er vedlagt skærmen.

Hvis du har et GeForce kort, så får du Pivot funktionen med i Detonator
40.x, men vent med at hente den til den er kommet ud over betastadiet.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk