Ditty importer til NHL 2002!
Fra : Fedepede

Dato : 08-10-02 18:29

Da jeg for et halvt år siden spillede meget NHL 2002, mener jeg at have læst
hvor meget man sådan ca. skulle sætte reverb til, (i ditty importer) for det
lød realistisk... nu har jeg bare glemt det...! er der nogen der ved det?...
og hvad er det nu crop er?

Mvh Pede

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-10-02 19:53

"Fedepede" <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
det
> lød realistisk... nu har jeg bare glemt det...! er der nogen der ved

Der følger da en help tekst med.. Du kan jo læse den..:)

Hvis ikke, får du for reverb og crop her:

Reverb
Use the Reverb slider to control the amount of reverb on the resulting ASF
file.

Reverb is the echo effect often heard in stadia. A setting of 0 indicates no
reverb, and 127 is full reverb.

Generally, a setting of 64 is recommended for most input files.

Crop
The Crop checkbox, if checked, will truncate the resulting ASF file to about
the first 90 seconds. The first half a second and last second and a half
will be faded in and out respectively.

To import an entire file, clear the Crop checkbox.

Mikael