Snaps blink
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 08-10-02 17:13

Hej,

Min normale fiskeudstyrshandler kender ikke noget til det blink der hedder
"snaps".
Hvor kan jeg købe det?

Det må gerne være en on-line shop.

mvh,
Henrik

Fra : Henric

Dato : 09-10-02 00:30

Snaps finns inte på deras websida men fiskekompaniet har Snaps hemms för det
mesta.
www.fiskekompaniet.se
/H

Fra : Peter JØRGENSEN

Dato : 09-10-02 21:00

Hej Henrik
Jeg kan godt forstå, at du vil have fat i Snaps. Jeg har selv brugt det
meget i et par år og det har
mange ørreder på samvittigheden. Det kaster fremragende og går fint i
vandet. Mine blink har jeg
købt i Ystad på en af vore foårsture til den sydsvenske kyst, men jeg har
hørt, at Jan & Bo i
Roskilde sælger 3 stk. for 100 kr.
Hilsen
Peter

Fra : Henric

Dato : 11-10-02 16:53

Jag pratade med Mikael på sportfiskedepån i Helsingborg idag och han kan
skicka Snapsdrag om ni beställer en större kvantitet (mer än 10-15 st skulle
jag tro). Bara att maila dem.
http://w1.422.telia.com/~u42200528/
/H