Foto
IBM760 5420
Teil 3020
COMPACT FLASH CARD & SMART MEDIA CARD hvad~
Fra : Chokmah

Dato : 08-10-02 16:55

   ja det er sikkert et fuldstændigy idiot spørgsmål men jeg har
nu købt et brugt Olympus C-100 digetal -
og jeg har fåed at vid ejeg skal købe et SmartMedia kort - men de
koster jo lige en sjat mere + det er ikke til at finde et 32 mb det er
sådan ca hvad jeg har råd til så må jeg købe et større sener.

men det kommer med posten i morgen og jeg glæder mig jo som et barn
til jule aften - men jeg skal jo ha et memory card at sætte i !
selv om der er 2 mb bygget ind så er det jo lige så småt igen ?

er der nogen der kan hjælpe mig med det her ?

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : ha

Dato : 08-10-02 17:12
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-10-02 18:57

"Chokmah" skrev i en meddelelse

Hvis kameraet er beregnet til Smartmedia - så kan du ikke
bruge andre slags kort - de passer simpelthen ikke i
kameraet.

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-10-02 22:09

Chokmah <chokmah@c.dk> skrev:

> [...]
>koster jo lige en sjat mere + det er ikke til at finde et 32 mb det er
>sådan ca hvad jeg har råd til så må jeg købe et større sener.

Du skal lige sikre dig, at apparatet kan håndtere kort af den
størrelse, du anskaffer. Nogle ældre modeller kan kun håndtere ret små
kortstørrelser. D u kan svjh tjekke det på Olympus web-side.

>men det kommer med posten i morgen og jeg glæder mig jo som et barn
>til jule aften

God fornøjelse med det!

> - men jeg skal jo ha et memory card at sætte i !
>selv om der er 2 mb bygget ind så er det jo lige så småt igen ?

Ja, det er ikke meget ...

>er der nogen der kan hjælpe mig med det her ?

Du kan vistnok ikke bruge andet end SM-kort i det kamera. Nogle enkelt
nyere, dyre kan håndtere begge / flere korttyper, men det er
undtagelsen.

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Laila Friborg

Dato : 09-10-02 08:48

Hejsa

Prøv http://www.prc-data.dk/

De har tilbud på rammodulerne i øjeblikket.. du kan bestille dem direkte fra
hjemmesiden

Hilsen Laila