MB
Fra : Roger

Dato : 08-10-02 16:28

Hei Prøver igjen med litt bedre forklaring.
Jeg leter etter 1-2 kort som kan takle både en xp1600+ og en xp 1700+
kortet/kortene må ha sdram Grunnet at jeg har mange av disse liggende så
slipper jeg og selge disse for 1/2pris og så kjøpe ddram
Kortet må ha agp port +en egen vifte på hovedkortet det er det siste her som
er litt vrient sikkert jeg finner bare kort som ikke har vifte på MB.Ville
gjerne hatt hatt et asus A7V133-C men det er sikkert ikke noen som har disse
på lager lengre.

\\ ! //
(@) (@)
----------o00-(_)-00 o------------

Mvh Roger

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-10-02 23:42

Roger wrote:
> [...]
> vifte på MB.Ville gjerne hatt hatt et asus A7V133-C men det er
> sikkert ikke noen som har disse på lager lengre.

ECS's K7S5A... der klare både SD ram og ddr og de nævnte cpu'er..

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk