venligst opslag Volstrup kb. død 1757
Fra : erik

Dato : 08-10-02 15:53

Hej
Er det muligt at få at vide alt hvad der står om Helle Andersdatter død i
Volstrup 1757.
Alder, gift med, o.s.v.

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Erik

Fra : K. Thidemann

Dato : 08-10-02 16:19

On Tue, 8 Oct 2002 16:52:56 +0200, "erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk>
wrote:

>Hej
>Er det muligt at få at vide alt hvad der står om Helle Andersdatter død i
>Volstrup 1757.

Hej Erik

Det er ikke fordi jeg er en sur gammel heks ... men alligevel.

Burde du ikke have givet os lidt mere at gå efter
F.eks.
Hjørring amt, Dronninglund herred, Volstrup sogn.
K. Thidemann

Fra : erik

Dato : 08-10-02 16:40

Ah jo, men når ens tanker er deroppe, så forglemmer man sig.