Flytte nummeret med?
Fra : Anne Stokholm

Dato : 08-10-02 15:20

Nu har jeg sådan set besluttet mig for at købe den Nokia 6510 til 1.599
kroner. Dette er inklusiv Telia choise.

Jeg skal flytte nummeret med, da jeg helst vil undgå at skifte flere gange
nu. Dette virker dog på mig som om det er en større videnskab. Først skal
jeg udfylde eksemplarer og så videre, og så kan jeg vente en måned med at
bestille telefonen

Er der nogen der ved om det er så uoverskueligt som jeg har på fornemmelsen?

Med venlig hilsen

Anne Stokholm *ked af at skulle skifte fra sit Telmore til Telia*

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Preben Andersen

Dato : 08-10-02 16:18

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
fornemmelsen?

> Med venlig hilsen
>
> Anne Stokholm *ked af at skulle skifte fra sit Telmore til Telia*

Få en til at låse telefonen op for dig, så kan du uden videre bruge dit
gamle SIM-kort og dit gamle nummer. Så kan du bare betale for Telia
abonnement i 6 måneder, og derefter sige det op.

mvh
Preben

Fra : Birkoff

Dato : 08-10-02 17:20

Normalt får du telefonen med med det samme, Der er ikke så meget videnskab,
eftersom det er forhandleren der står for det. Og hvis det er en 6510 er den
formodentlig ikke låst, og så kan du bruge dit gamle abb. Til det nye
virker.
Men hør din forhandler om den er låst, for så er det ikke det store problem.
Men hvis det er netkøb vil det sikkert være lidt anderledes da du så selv
skal udfylde.
MVH. Birkoff

Fra : NDan

Dato : 08-10-02 18:56

Den nævnte pris tyder på køb hos Wanna-save - hos Wanna er 6510 ikke simlåst

NDan

Anne Stokholm <tilanne@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:anupio$646$1@tux.netsite.dk...

Fra : Dennis Lange

Dato : 09-10-02 14:44

Anne Stokholm wrote:
> Nu har jeg sådan set besluttet mig for at købe den Nokia 6510 til
> 1.599 kroner. Dette er inklusiv Telia choise.

Jeg går stærkt ud fra vi snakker om Wanna-saves tilbud. Denne telefon er
ikke simlåst.
Det vil sige du sætter bare dit Telmore-kort i tlf og så virker det.

Eneste "hage" er at du skal betale abbonement for Telia i 6 mdr, men så
længe du ikke bruger det er det kun dette du skal betale til Telia.

Derved beholder du dit nummer og dit Telmore-abb.

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html
-Brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk eller www.books4sale.dk