er der nogen i DK som sælger datakabel til~
Fra : dion

Dato : 08-10-02 13:40

Så vidt jeg kunne se iaftes har hverken THansen eller supercover nogen datakabel til
3510

Fra : Birkoff

Dato : 08-10-02 15:51

Hej
Det er vist et spørgsmål til markedsgruppen
MVH Birkoff

Fra : dion

Dato : 08-10-02 18:25

Tak for hjælpen

Fra : Aalb

Dato : 08-10-02 22:07

Er I sikker på det ! en 3510 er jo en DCT4 telefon, hvor en 3310 er en DCT3!
Men OK stikket kan jo være det samme
Thomas

Fra : dion

Dato : 08-10-02 22:12

Stikket ligner 3310s, men contactpindene er placeret anderledes. En 3310 datakabel
kan ikke bruges til 3510.

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 08-10-02 14:20

> Så vidt jeg kunne se iaftes har hverken THansen eller supercover nogen
datakabel til
> 3510

Jeg mener kablet til 3310 passer på en 3510

Mvh
"C@ss"