Klik lyd ved refresh
Fra : dot

Dato : 08-10-02 12:36

Når jeg bentter nedenstående kode, kommer der ved hver
"opdatering" en klik lyd som meget hurtigt bliver MEGET
irreterende.

Er der nogen der ved om det er muligt at fjerne denne klik lyd?

Mvh
Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Chrisser

Dato : 08-10-02 13:02

"dot" <dotdk@slashnet.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg bentter nedenstående kode, kommer der ved hver
> "opdatering" en klik lyd som meget hurtigt bliver MEGET
> irreterende.

> Er der nogen der ved om det er muligt at fjerne denne klik lyd?

Det lyder som min situation i forhold til nogle genvejstaster jeg har
implementeret i javascript, det var windows egen lyd for en
"programhændelse", jeg stillede spørgsmålet i clientside-gruppen, men har
ikke fået svar.

Jeg tror det sker når man bevæger sig ind på bestemte områder/rammer nogle
ting som på en eller anden måde falder sammen med ex. det som window's
programmer gør.
Det er en vag forklaring, men ellers er jeg helt blank.

Jeg har dog ikke mistet håbet om at der sidder en eller anden derude der ved
noget om det...
Det ville virkelig være rart at slippe af med

Chrisser

Fra : Niels Andersen

Dato : 09-10-02 07:09

dot wrote in <anufu9$5kh$1@sunsite.dk>:
> Når jeg bentter nedenstående kode, kommer der ved hver
> "opdatering" en klik lyd som meget hurtigt bliver MEGET
> irreterende.

> Er der nogen der ved om det er muligt at fjerne denne klik lyd?

Det er en "klient-ting", og altså ikke noget du kan gøre noget ved, som
html-udvikler.
Det eneste du kan gøre er, at lave en forklaring til dine brugere om hvordan
man slår det fra.

--
Mvh.

Niels Andersen