Pjevs er umulig..
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 25-02-01 12:16

Hejsa

Pjevs var igår meget kælen og legesyg igår, og alt hvad man gjorde skulle
undersøges af ham. Når jeg sad ved computeren så skulle han hoppe op på
tastaturet og snuse rundt der og daske til musen. Når jeg satte mig over i
sengen og ville læse noget så kom han og lagde sig oven på min bog og så
skulle der nusses.
Så om aftenen begynte han så at brokke sig over at han var sulten. Så man
rejser sig og og går ud i køkkenet og inden jeg tager dåsen frem, tager jeg
katten op i armen og i bar kælenskab og ivrighed vil han gnide sig hovede
mod mit ansigt, men han havde bare lidt for meget fart på så han nærmest
knaldede sig hovede imod min næse... uf hvor gjorde det ondt. Jeg havde
nærmest tårer i øjnene og sagde av. Katten glor på mig og giver mig et slik
over næsen og hopper ned. Næsten som om han vil sige undskyld. *gg* Så jo
han fik noget at spise og jeg fik næseblod. øv...

Som killing var han også en værre bisse og elskede at lege med vores
fødderog tæer.
Inden jeg fik ham, boede han ude hos mine forældre, ude i vaskerummet.(min
far er ikke særlig glad for katte) Og om morgenen når min søster søvndrukken
vaklede ud gennem vaskerummet, kom han altid frem og så skulle hendes fødder
bare kradses og leges med, så vi kunne altid høre når hun så stod op. For så
kom der altid et brøl om "aaargg. Pjevs la mine tæer være"

mvh Cindie og Pjevs