Igen Nokia 7650
Fra : Ja Kristiansen

Dato : 08-10-02 11:26

Der er åbenbart ikke så mange herinde, der har de vildeste erfaringer med
7650....øvøv

Det er jo rart at kunne spørge nogen til råds, når man køber noget nyt og
ikke kan få det til at virke, men alligevel syntes jeg at der var lys
forude.

men´lige pludselig så vil den bare ikke på "Wappe" den prøver at koble op,
men jeg kan høre at den slet ikke går i højttaleren, som den normalt gør, så
jeg tvivler på den overhovedet ringer op, selvom den skriver den gør det.

Nogen der har en forklaring ??

Jan

Fra : Ja Kristiansen

Dato : 08-10-02 14:05

Har klaret den

Fra : Christian Poulsen

Dato : 08-10-02 19:48

> Har klaret den

Nokia 7650 har mange småproblemer, som oftes løses ved at tænde og slukke
den. Irriterende lille problem.

Fra : Ja Kristiansen

Dato : 09-10-02 11:22

Det var netop løsningen på problemet.....Sluk & Tænd

Fra : Jochke

Dato : 10-10-02 18:56

"Ja Kristiansen" <jan@hartmanns.dk> wrote in message
> Det var netop løsningen på problemet.....Sluk & Tænd

Sjovt nok minder det lidt for meget som Windows. :D Og så kører den endda
med Symbian OS. Mon ikke Nokia snart kommer med software opdatering. De
kunne ihvertfald godt tage at begynde på en.

/Jochke