Apropos magtbalance
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 08-10-02 11:24

Der har været skrevet en del om skiftende magtbalance i katteflokkene.

Jeg mener ikke, at Aurora plejer at være overkat i vores flok - men så tog
min datter et par afslørende billeder, der viser, at hun så sandelig
(bogstaveligt talt) er overkat http://makeashorterlink.com/?O13F42902

Mvh. Else - og Aurora, der netop har væltet et par planter ned. Hun var da
ellers holdt op med den slags - grrr!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-10-02 11:58

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> writes:

> [...]
>
> Jeg mener ikke, at Aurora plejer at være overkat i vores flok - men så tog
> min datter et par afslørende billeder, der viser, at hun så sandelig

Kan lige se taleboblen >Jeg ligger bloedt, hvad med jer..??<

> Mvh. Else - og Aurora, der netop har væltet et par planter ned. Hun var da
> ellers holdt op med den slags - grrr!

Er hun ikke lidt traels for tiden..
Sommetider kan man undre sig over om det er en form for maschocisme
der goer at man bor sammen med katte..*GG*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Mette Jensen

Dato : 08-10-02 13:20

Else Gyldenkærne wrote:

*LOL* hi hi... er vild med hendes udtalse... Det er Aurora, der bestemmer!

> Mvh. Else - og Aurora, der netop har væltet et par planter ned. Hun
> var da ellers holdt op med den slags - grrr!

Holde de op? Det tror jeg lidt jeg vil sige til Kshmir, inden han når at
fylde to år...

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.