Datakabel til 6150 & 6210
Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 25-02-01 12:00

Hej

Kan man bruge et kabel som er lavet til 6150 i en 6210 ?

/SpEeDy

Fra : Henrik Hansen

Dato : 25-02-01 15:27

>Kan man bruge et kabel som er lavet til 6150 i en 6210 ?
[...]

Jeg har prøvet selv. Stikket passer, men det er også det eneste. Jeg
kunne ikke få det til at fungere på nogen måde.

--
Henrik
http://home1.stofanet.dk/sequel/

Fra : Henrik Hansen

Dato : 25-02-01 15:29

>[...]
>
>Jeg har prøvet selv. Stikket passer, men det er også det eneste. Jeg
>kunne ikke få det til at fungere på nogen måde.
[...]

ups... det ser ud til at nogen så sent som igår skrev, at det virker.

Fra : John R. Jensen

Dato : 25-02-01 16:15

> [...]
>
> ups... det ser ud til at nogen så sent som igår skrev, at det virker.

Jeg har også prøvet, og kunne heller ikke få det til at virke !

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 25-02-01 17:20

> Jeg har også prøvet, og kunne heller ikke få det til at virke !

Okay, tak for svaret begge to. Øv :)

/SpEeDy