Software Opdatering Til T68i..hvor ?
Fra : Bo Petersen.

Dato : 08-10-02 09:50

Hejsa NG..

Er der ikke en der ved hvor jeg kan få mit
software opgraderet i min T68i tlf.?
Helst i Haderslev eller Kolding området

Venlig Hilsen.
Bo Petersen.

Fra : Niels

Dato : 08-10-02 10:08

"Bo Petersen." <r.m@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa NG..
>
> Er der ikke en der ved hvor jeg kan få mit
> [...]

..........og hvor mon det kan lade sig gøre i Storkøbenhavn? Er det noget,
som foretages u/b når telefonen er under garanti?

Venlig hilsen
Niels

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 08-10-02 11:00

I Kbh kan du få foretaget SW opgraderinger gratis under garanti hos Kurt
Ovi, Åboulevarden eller hos N2UTeleservice på hovedbanen. Begge steder som
regel medens du venter.

mvh

Kamran Sarwar

Fra : Niels

Dato : 08-10-02 11:21

> [...]
> Ovi, Åboulevarden eller hos N2UTeleservice på hovedbanen. Begge steder som

Tak for info
mvh
Niels