Tør næse
Fra : Brian Luckow

Dato : 08-10-02 09:42

Hej!

Inden jeg lige ringer til dyrelægen, vil jeg dog lige høre her.

En af mine katte, som er en perserkat på 12 år, har fået en tør næse.
Den er faktisk så tør, at overfladen ligefrem sprækker lidt. Hvad kan der
være galt med hende, og hvad kan der gøres?
Udover det kan jeg ikke mærke at der er noget galt med hende, er lige så
frisk som hun plejer at være.

Mvh., Brian Luckow

Fra : Søren Houlberg

Dato : 08-10-02 10:33

Hej !

Drikker hun vand? - Det kune jo godt lyde som dehydrering.

Min nabo har en hund (ja, ok - men det er jo da lidt i samme kattegori) som
også fik tør snude - så den sprækkede. Hun smurte den med vaseline 117 gange
om dagen og hunden åd det ligeså rask som det kom på - men efter ca. 4 dage
var snuden så gosd som ny.

Det er vel op til dig om du vil prøve lidt hekseri hejemme først - men hvis
hun ikke drikker vand ville jeg ihvertfald få hende til dyrlæge ASAP.

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-10-02 12:42

Får hun vanddrivende medicin? Ex mod sukkersyge?
Dyrlægen er den rigtige at spørge.
Hilsen Nina