Det kan da ikke være rigtigt ?
Fra : Michael Bested

Dato : 25-02-01 11:45

Kan det virkelig ikke lade sig gøre at skaffe en Nokia 8050 fra ny ?
Der må da være en netbutik eller noget i Asia, eller hvor man nu kan
købe dem ?

Slet ingen, der kender et sted ?

--
Michael Bested
michael@bested.nu

Fra : Kenneth

Dato : 25-02-01 14:48

Hvis det er 8250'eren du mener, kan du købe den i en norsk webbutik! Jeg
har et link et eller andet sted men kunne ikke lige finde det nu. Hvis du
er interesseret kan du bare maile mig og så skal jeg nok finde det til dig.

Mvh,
Kenneth kennethsejberg@privat.dk

Fra : Eirik Hamre

Dato : 25-02-01 16:59