Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efterårsmaleri
Fra : Hans Kruse

Dato : 07-10-02 23:26

Et billede som illustrerer maleriet af blandingen af farver mellem sommeren
og efteråret
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=18781&kode=
Fuld størrelse giver vel det bedste maleri.
Mvh, Hans

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-10-02 00:10

Hans Kruse wrote:

> Et billede som illustrerer maleriet af blandingen af farver mellem
> sommeren og efteråret

Det er udmærket set, jeg var igår ude på en 5 timer lang gåtur i skoven,
og selv om jeg ledte efter efterårsfarver, så fandt jeg ikke rigtig
noget, vi skal nok lige ha' lidt nattefrost, og så kommer de rigtige
gule og røde efterårsfarver, og så skal man være der, de holder kun
nogle få dage.

Kombinationen rimfrost og blade med efterårsfarver er gode motiver, hvis
man vil prøve at beskrive eftårets skønhed.

Fra : Hans Kruse

Dato : 08-10-02 21:11

Enig og det kommer nok snart. Efterårsferien er som regel god til
billedjagt. Jeg vil poste nogle billeder, hvis jagten er heldig (i Sverige).
Mvh,
Hans

Fra : max

Dato : 08-10-02 08:43

> [...]
> og efteråret
> http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=18781&kode=
> Fuld størrelse giver vel det bedste maleri.

Hej Hans,
Dejligt, dejligt, dejligt - Det er lige det jeg har brug for her
til morgen, hvor jeg ellers var ved at skrue over på vinter-
depression... Det kunne måske blive endnu bedre med et
pol filter..
mvh max

Fra : Hans Kruse

Dato : 08-10-02 16:41

Mange tak, jeg har faktisk overvejet at anskaffe en forsats, så jeg kan
montere filtre på min G2'er, men har ikke fået gjort alvor af det. Jeg har
for tiden sat billedet op som baggrund på min desktop for at forebygge
kommende vinterdepression....
Mvh, Hans

Fra : Mikael

Dato : 08-10-02 12:49