OBS! Alle Birma folk især!
Fra : Camilla Baird

Dato : 07-10-02 23:24

På to mailinglister, jeg er på, er denne mail løbet ind om to Birmaer på et
internat ved Roskilde - ejeren er død, så man ved ikke hvem opdrætteren
er...

Hvis I genkender kattene, kan I kontakte Heidi Nowakowski
conmeo@teliamail.dk eller Eva Christensen trilles@mail.dk for mere
information, vil jeg tro.

Jeg er sikker på, I gerne må sende denne mail rundt til nogle, I tror kan
hjælpe...

Mvh Camilla

--
Camilla Baird