Pas på derude :-(((((((((
Fra : lisbeth henriksen

Dato : 07-10-02 23:02

Hej allesammen.

Så er jeg her jo nok desværre igen, men denne gang er jeg meget ked af
at være herinde for at skrive denne besked til jer. ((
Natten til lørdag der havde jeg som så mange har oplevet haft indbrud i
mit hjem, men der skete desværre det at det åbenbart var nogle meget
meget syge mennesker som besluttede sig for lige at gå ind til mig.
jeg har iøjeblikket killinger på ca 8 uger og denne sindsyge person som
begav sig rundt i mit hjem var syg nok til at sparke til en af disse små
hjælpeløse killinger, nu er mit spørgsmål så hvad kan få et menneske til
i sit fulde fem at gøre et så lille og forsvarsløst dyr fortræd ???
Det endte desværre med at den lille killing som der var blevet sparket
døde senere hos dyrlægen af sine kvæstelser..... snøøøft.
Mit formål herinde er nu at jeg vil advare jer og huske jer på at alle
døre skal være låst om natten, jeg selv havde denne nat glemt at låse
min havedør og selvom at jeg har en stor hund så var det altså ikke nok
til at holde indbrudstyven ude fra mit hjem, jeg kan kun bebrejde mig
selv for at jeg ikke havde låst døren og tro mig det gør jeg også havde
jeg dog bare husket at låse døren så havde min lille killing stadig
været i live, så pas på og husk det så vi slipper for flere af disse
sørgelige historier.

Knus fra

Lisbeth.

Tahquamenon´s Maine coon.

http://www.sitecenter.dk/tahquamenons

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 07-10-02 23:10

Fy for f..... et modbydeligt svin.
Lisbeth, det er ikke din skyld. Det er en gerning foretaget af et usselt
menneske
Medfølende hilsner Nina

Fra : Inger Kaya

Dato : 07-10-02 23:20

Kæreste Lisbeth.
Hvor jeg føler med dig. Det er ikk nogen rar situation. Men det er
ganske som Nina skriver IKKE din skyld men en sindsyg person som burde
spæres inde for ever. Føler virkelig meget med dig og missemor som nu
har mistet eet af sine børn.

/ Inger Kaya (næsemøf fra kitterne her til trøst)
DK-Pisik
www.pisik.dk

On Tue, 8 Oct 2002 00:01:43 +0200, lisbeth henriksen

Fra : Ann K.

Dato : 08-10-02 00:04

Hej Lisbeth.
Sikke en grim historie
Nej - det kan da umuligt være din skyld at et andet menneske finder på
at vandre uindbudt rundt i dit hjem! eller at dette menneske ikke har
empati (følelsesmæssig indleven) med andre levende væsner!
Ikke blot er en af killingerne døde, men du skal nu til at skulle leve
med en bevidsthed om at der ikke er sikkert i dit eget hjem
Føler virkelig med dig... og har svært ved at give denne følelse det
rette udtryk på skrift...

Mvh Ann - der for nogle år siden vågnede ved at en fremmed mand stod i
vores soveværelse... Hunden gøede ikke (det gjorde hun aldrig, når nogen
kom!) - men heldigvis var han dum nok til at træde på Saga ;) Siden da,
har vores hund været på "gø-kursus" og står nu altid og galper
åndssvagt, når der kommer nogen ind af vores havelåge *suk* Egentlig
frygteligt at man er nødt til at lære sin hund den slags!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-10-02 02:36

lisbeth henriksen <tahquamenons@post.tdcadsl.dk> writes:

> Hej allesammen.
>
> Så er jeg her jo nok desværre igen, men denne gang er jeg meget ked af
> at være herinde for at skrive denne besked til jer. ((

Melissa sender fluks et stort troestespinbrum til missemor og et andet
stort troestespinbrum til dig..

> Knus fra
>
> Lisbeth.
>
> Tahquamenon´s Maine coon.
>
> http://www.sitecenter.dk/tahquamenons

Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
http://misbamsen.dk
Denne msg er lavet i & postet med gnus. Do not fear the Penguin

Fra : Broxgaard

Dato : 08-10-02 15:05

Find det svin og jeg smader ham...

Fra : Trine Piltoft

Dato : 08-10-02 21:06

Hej Lisbeth

Hvor frygteligt - jeg ved næsten ikke havd jeg skal sige. Det er
sådan noget man slet ikke tør tænke tanken om kunne ske i ens eget
hjem, men man skal jo aldrig vide sig sikker.

Medfølende hilsner fra
Trine & co.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 08-10-02 22:38

Hej Lisbeth.

Det var dog grufuldt. Det er sådan nogenlunde mit
værste skrækscenarie, at noget kunne ske mine dyre-
bare skatte noget når jeg ikke var hjemme.
Jeg tænker både på indbrud og brand, så jeg kan
levende forestille mig, hvor slemt du må have det nu.

Trøsteknus herfra
Bente

Fra : Kate

Dato : 09-10-02 20:50

Hej Lisbeth

Åhnej. Indbrud er godt nok også min største frygt, ikke så meget af
angst for hvad de evt. kunne løbe med, men lige præcis pga. dyrene. Det
er sørgeligt at der findes så syge mennesker som synes de skal skade
uskyldige dyr

Håber du kan ryste den grimme oplevelse af dig.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Birgitte

Dato : 12-10-02 00:08

Endelig er jeg på nettet igen,- chok må jeg sige.
Jeg har slet ikke ord for min foragelse......
Sikke en psykopat, kan umulig være rask i hovedet.
Håber at missemor og de andre killinger slap med skrækken.
Grimt er det dog, at nogen har trådt på dine enemærker uden at være indbudt,
må de blive fanget snart og få en hård straf.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---