Musik NU: Justin Timerlake (eller hvodden ~
Fra : Lars B. Jensen

Dato : 07-10-02 22:16

Hej alle

Jeg sad lige og så slutningen af Musik Nu, og så bl.a. Justin Timberlake's
(Spell?) musikvideo... er der nogen der ved om koreografen på den video på
et eller andet tidspunkt skulle have været i nærheden af en Jackson video?
Enten Michael eller Janet?

--
Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 08-10-02 15:46

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et eller andet tidspunkt skulle have været i nærheden af en Jackson video?

Jeg tænkte nøjagtigt det samme. Ved ikke om der er en sammenhæng med
koreografen, men der går da rygter om et forhold mellem Justin og Janet
Men ja, koreografien kunne snildt være arrangeret af samme mand/dame

VH
Peter

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 08-10-02 18:38

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> wrote in message

> "Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænkte nøjagtigt det samme.

Det er vi ikke ene om, kan jeg så sige. Jeg har selvfølgelig været lidt
rundt på nettet, da jeg er temmelig facineret af Jackson's moves, og nu
åbenbart også af denne "young Timberlake"'s :)

Læser man http://makeashorterlink.com/?S37216B02 sammenlignes han med både
Michael Jackson, men sjovt nok også hans ex. kæreste, Britney :)

MTV Skriver:

"Hugo said that while the Neptunes aren't into sampling songs, they spent
hours listening to a pair of classic Michael Jackson albums for inspiration
during their sessions with Timberlake. "We listened to Off the Wall and
Thriller a bunch of times to really get the feel of them and create
something that's not a sample, but similar to those songs without recycling
them," Hugo said"

En svensk (eller var den norsk?) hjemmeside skriver:

"Han såg exakt ut som Michael Jackson när han gjorde "Like I love you".
Samma danssteg, samma hatt, samma röda tröja och uppknäppta hängande skjorta
som Jackson i tid med "Thriller" och "Bad". Men inte lika bra, förstås."

Og på http://jackson.nothing-less.net/news.htm kan man læse at Janet
åbenbart har hjulpet ham med andet end at pille madrester ud af tandbøjlen !
:)

> Ved ikke om der er en sammenhæng med
> koreografen, men der går da rygter om et forhold mellem Justin og Janet

> Men ja, koreografien kunne snildt være arrangeret af samme mand/dame

Jeg kan sgu ikke rigtig finde ud af om koreografen er den samme... der slår
mine "google"-evner ikke til, åbenbart!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-10-02 11:06

Lars B. Jensen skrev:
> Jeg kan sgu ikke rigtig finde ud af om koreografen er den samme...
> der slår mine "google"-evner ikke til, åbenbart!

Nej, jeg har også haft svært ved at finde særligt detaljerede
oplysninger om musikvideoer tidligere. Man skulle ellers tro, der var
en database eller noget. Det kan være, jeg prøver at søge lidt videre
senere.

Glimrende indlæg du dér skrev i øvrigt.

--
Peter Brandt Nielsen