Nitrat filtre
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 07-10-02 21:16

Nogen der kan henvise til læsestof om NO3 filtre på dansk? Jeg kan finde en
masse om det på nettet på engelsk, men desværre bruges der en del udtryk og
termer som jeg intet ved om da jeg ikke just har en kemiker uddannelse fra
universitet. Engelsk er jeg god til, men mon ikke det hele ville give
mere mening hvis man vidste hvad alle ordene betød?

På forhåand tak.

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber

Fra : Carsten Gall

Dato : 07-10-02 23:15

Thomas Schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ansq2l$lbi$1@sunsite.dk...
> [...]
> universitet. Engelsk er jeg god til, men mon ikke det hele ville give
> mere mening hvis man vidste hvad alle ordene betød?

Der skal du nok over på http://www.saltwater.dk det er nok der det mest
kvalificeret svar er at finde,
hvis du kan finde noget om nitratfiltre på engelsk må du meget gerne
skrive linkene her, jeg har kun kunnet finde
noget på tysk, og det virker meget teknisk.
Du skal dog være opmærksom på at nitratfiltre kan laves på ihvertfald 2
forskellige måder, og det er jo ikke med til
at gøre det lettere.

Carsten

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-10-02 09:38