Hvilken CPU?
Fra : Jacob [9000]

Dato : 07-10-02 21:16

Hej NG

Jeg har et bundkort, jeg kan ikke finde ud af hvad mærke det er, (der er
plads til 2 stk. sdram og 4 pci kort og onboard lyd), det er til en socket
370 cpu, kan jeg så bruge en VIA Cyrix III cpu, eller evt. en VIA C3?

mvh
Jacob

Fra : Roger

Dato : 08-10-02 04:27

"Jacob [9000]" <jacoblauvring@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
> plads til 2 stk. sdram og 4 pci kort og onboard lyd), det er til en socket
> 370 cpu, kan jeg så bruge en VIA Cyrix III cpu, eller evt. en VIA C3?

heter. Om du ikke finner det der, så installer si soft sandra. Som du finner
på en av dine søkemotorer det er gratis.
I si soft sandra programmet Klikker du på min data maskine.Da kommer alt som
du har i din pc frem.Med dette program finne,r du også ut hva din bios heter
(om dü trenger ny.)

Mvh Roger

Fra : Jacob [9000]

Dato : 08-10-02 15:43

Det står ikke mellem en af pci portene som ved nyere kort, og der er lige
det at jeg ikke har installeret kortet, da jeg bl.a. ikke har en cpu til
det, så jeg kan ikke teste det med et program, det jeg mente var bare om der
er nogle steder man kan indtaste hvad kortet er med, og så kredse sig ind på
hvilket kort det er?
Eller om der er andre "sædvanlige" steder der plejer at stå hvad kortet
hedder, et nummer eller noget?

Med venlig hilsen
Jacob Jensen