NOLF 2
Fra : Julli

Dato : 07-10-02 20:44

Ja så er jeg her igen. Jeg har hentet den patch men uden held nogen der har
andre foreslag. Min kæreste søger et spil i stil med Dødelig Illusion.
Spillet vi har er for gammelt. Det er Cluedo der laver det. Findes der flere
af sådanne spil fra nyere tid??????

Tak

Fra : Vega

Dato : 08-10-02 21:45

Gør som der står her, og det vil virke. Har selv prøvet.

first install the game
then patch it to version 1.1
then go to
c:\windows\system32
press "l" so that a file names "l3codeca.acm" is marked rename this file to
"l3codeca.bak"

Then go to CD1 and execute WMFADIST.EXE

That´s it!!!

Mvh. Vega.

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-02 22:03

"Julli" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> Illusion. Spillet vi har er for gammelt. Det er Cluedo der laver det.
> Findes der flere af sådanne spil fra nyere tid??????

Gør som der står her, og det vriker. Har prøvet.

Fra : Julli

Dato : 09-10-02 14:38

"Vega" <NONE> skrev i en meddelelse
> [...]
> then go to
> c:\windows\system32
> press "l" so that a file names "l3codeca.acm" is marked rename this file

Jeg har ikke nogen fil der hedder du siger ???????

Fra : Vega

Dato : 09-10-02 15:41

Hvilken fil er det du ikke har?