Europe killinger-temperement
Fra : DK Sacala´s

Dato : 07-10-02 17:17

Hej

Min mor har i dag fundet et opslag med nogle europe killinger til salg, så
hun ville gerne vide noget mere om dem, da min mormor er meget interesseret,
efter at have set billederne af killingerne.

Er der nogen der kan fortælle lidt mere om den race ?

VH
Gitte

Fra : Gonzo

Dato : 07-10-02 17:59

Hej Gitte

Personligt kender jeg ikke til europe-racen, men jeg kender en opdrætter,
hvis datter opdrætter europe.....blandt andet i whiskasfarven. Du kan jo
prøve at skrive til:

vongortz@post.tele.dk

Venligst

Gonzo

Fra : Gocows

Dato : 07-10-02 19:04

"Gonzo" <Fake@mail.dk> wrote in message
> Personligt kender jeg ikke til europe-racen, men jeg kender en opdrætter,
> hvis datter opdrætter europe.....blandt andet i whiskasfarven. Du kan jo
> prøve at skrive til:

Hej Gonzo,

Ikke for at være mavesur eller noget, men det er almindeligvis ikke smart at
skrive e-mail adresser i nyhedsgrupper, da de er oplagte mål for den type
robot-programmer der suser nettet rundt og leder efter adresser at spamme.

Din egen mail antyder jo også at du selv kender til problemet. Hvis der er
mulighed for det, så henvis hellere til hjemmeside, eller bed personen om at
sende til dig (eksempelvis ved at skrive "fjern .bussemand i returadressen")
og send så videre.

Det er da lidt synd at personen, der på nuværende tidspunkt intet aner om
postningen, skal risikere at ryge i et større spamkatalog, uden egentligt at
være klar over det.

Mvh

Anders

Fra : Gonzo

Dato : 07-10-02 22:15

Hej Gocows

Sandt nok...jeg overvejede det også inden jeg oplyste emailen. Grunden til
at jeg så alligevel oplyser den, er at emailens ejer selv har oplyst den
under privatmarked.dyr og her nævner europe til salg. Min konklusion var
herefter at ejeren af emailen nok ikke havde noget imod at jeg så bragte
emailen i en anden nyhedsgruppe. Min vurdering og evt. min fejl.

Gonzo

Fra : Gocows

Dato : 07-10-02 22:45

> [...]
> under privatmarked.dyr og her nævner europe til salg. Min konklusion var
> herefter at ejeren af emailen nok ikke havde noget imod at jeg så bragte

Absolut forståeligt i så tilfælde. Havde ikke set nævnte indlæg, og som
nævnt var det ikke for at være mavesur.

> Min vurdering og evt. min fejl.

Korrekt og korrekt. Sorry.

Det er bare ikke alle her på vort kære usenet der er klar over den slags
detaljer. Og jeg håber det fremstår, at min indlæg ikke har nogen ond
mening. Tværtimod.

Mvh

Anders

Fra : maz

Dato : 07-10-02 19:00

Hej....
Kender ikke selv så meget til Europé-racen, men her er et par links, hvor du
kan finde mere info om racen:
http://www.racekatte.dk/viskatteracer.cfm?id=34 og denne, hvor der er flere
links på siden:
http://www.catsunited.com/html/europaen_shorthair_breed.html og denne
http://www.cats-cats.dk/

Men som sagt, jeg ved ikke selv ret meget om racen, så du må læse dig frem
(hvis jeg tager fejl ´mht.links'ene, er der nok en venlig sjæl, der retter
mig)
:0)) maria