Volstrup sogn; Amtsregnskaber fra hvornår ~
Fra : erik

Dato : 07-10-02 16:38

Hej
Er der nogen der ved om der eksisterer amtsregnskaber Hjørring Amt i.e
Bøglum-Jerslev Amt - Dronning Lund Herred hvor Volstrup sogn er. Jeg søger
jordebøger for Volstrup sogn ca. 1700 (1688)

Erik

Fra : dannebrog

Dato : 11-10-02 16:09

Året 1688 er året for Chr. Vs Matrikel, som findes på Rigsarkivet i Kbhvn og
kan ses på film.

Amtsregnskaberne kan ses sammesteds - også på film, 1660-1848.

Med venlig hilsen

Ulrich

--
Ulrich Alster Klug