MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problmer med at skrive ud
Fra : Dennis

Dato : 07-10-02 15:12

En af mine venner har problmer med at skrive ud under win 98. Når han vil
printe ud så fryser billedet som regel og han er nødt til at resette
maskinen. Der kommer ingen fejlmedd. og det har stået på længe men før var
det kun engang imellem men nu er det hele tiden. Det er både når han vil
printe mails ud men også når det er et word dok.

Hvad kan der være galt? Kan det evt være en defekt ramblok?

Printeren er en Office jet (de store hvor der er 3 funktion i en) Han kan
godt slukke for printeren men alligevel skal han slukke for computeren.
Nogen gange kan han være heldig at den skriver at der er en job i køen men
det er sjældnet.

Maskinen er en 500 mhz
128 mb ram

Gode forslag modtages gerne

MVH
Dennis

Fra : Thomas Demant

Dato : 07-10-02 16:28

> [...]
> kan godt slukke for printeren men alligevel skal han slukke for
> computeren. Nogen gange kan han være heldig at den skriver at der er
Prøv med at slette printerdriveren helt og geninstallere den nyeste version
(se producentens hjemmeside).

--
Thomas