MS Windows
briani 27239
Hvorfor kan jeg ikke søre i xp pro
Fra : A.And

Dato : 07-10-02 15:03

Jeg kan ikke bruge funktionen søg efter filer og mapper i min xp pro. Der
kommer godt nok en boks op men hvis jeg prøver at søge efter en fil eller en
fil type som jeg ved jeg har finder den ikke noget. Forstørrelses glasset
kører godt nok rundt på papiret et sekund eller to men så sker der ikke
mere. I følge hjælp kan man skifte indstillinger. Jeg bare ikke finde denne
funktion i min søge boks. Har jeg gjort noget galt eller ?
I ruden til højre står der at jeg skal følge instruktionerne i ruden til
venstre for at start søgningen men der står jo ikke rigtigt noget ud over at
man kan skrive hvad man vil søge efter og trykke på søg.
Er der en som kan hjælpe mig?

Kim

Fra : Morten

Dato : 06-10-02 15:06

"A.And" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> man kan skrive hvad man vil søge efter og trykke på søg.

søger du på alle filer og mapper.

Morten

Fra : A.And

Dato : 07-10-02 15:15

"Morten" <kalkunen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> søger du på alle filer og mapper.
>
> Morten

Jeg er ikke helt med? Jeg prøver for eks. på *.zip som jeg ved jag har og
det giver intet resultat heller ikke hvis jeg søger specifikt på et navn.
Jeg har kryds i avancerede indstillinger og krydser i søg i system,skjulte
filer og mapper og i undermapper. Der udover søger jeg på lokale harddiske.

Kim