Bilspil der understøtter Force Feedback
Fra : Christian Catu

Dato : 07-10-02 14:18

Hejsan
Jeg har lige fundet ud af at jeg kan bruge mit Logitech Driving Force på
pc'eren (er egentlig et ps2 rat). Hvilket bilspil udnytter bedst FF?

Fra : Vega

Dato : 07-10-02 14:24

Need For Speed serien plejer at være god.

Mvh. Vega.

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 07-10-02 14:32

Den bedste udnyttelse af FF findes i "Grand Prix Legends", "NASCAR2002" og
så i det nye håb for hardcore simracers.. "Live for Speed"
Du kan downloade en gratis beta af LFS her: http://www.liveforspeed.net
Det kører perfekt online og der er meget tit danske servere igang hvor du
kan finde en gang clean racing.

Kig derefter forbi det officielle LFS forum
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=205

og find danske kørere at dyste mod her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=60

Mikkel
Admin @ RSC

Fra : S@ndman

Dato : 07-10-02 14:46

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du kan downloade en gratis beta af LFS her: http://www.liveforspeed.net
> Det kører perfekt online og der er meget tit danske servere igang hvor du

Hvornår udkommer LFS...synes ikke jeg kunne finde noget...??

S@ndman

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 07-10-02 15:03

FAQ'en siger mellem 6-12 måneder... men det er allerede nu yderst
underholdende og gennemarbejdet.
Udviklerne er forresten moderators i vores officielle forum og svarer på
spørgsmål der når de har tid/lyst, så bland jer endeligt i diskussionerne ;)

Mikkel
Admin @ RSC

Fra : Christian Catu

Dato : 07-10-02 18:11

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> wrote in message
> [...]
> Du kan downloade en gratis beta af LFS her: http://www.liveforspeed.net
> Det kører perfekt online og der er meget tit danske servere igang hvor du

Jeg kan slet ikke få force feed back til at virke i det spil. Er det fordi
det egentlig er et ps2 rat?

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 07-10-02 18:20

Øhh det må du næsten hellere spørge om her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10

Jeg ved ikke så meget om konsol rat, men mener at kunne huske at de fleste
ikke har egenligt FF, men bare en rystemekanisme.

Mikkel

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-10-02 17:59

Christian Catu wrote:
> "Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> wrote in message
>>

> Jeg kan slet ikke få force feed back til at virke i det spil. Er det
> fordi det egentlig er et ps2 rat?

Force Feedback på PC'ere er vel en DirectX ting, så rattet, eller driverne
til rattet, skal understøtte DirectX. Det gør det jo nok ikke, siden det er
beregnet til PS2. Hvordan har du egentlig tilsluttet det?

-Sune