Slankekost?? + kattetræf østjylland
Fra : Camilla Sivebæk Chri~

Dato : 07-10-02 14:02

Hejsa allesammen...

Ja jeg er elllers gået over til at nøjes med at læse herinde da der ikke er
så meget tid til computeren i øjeblikket og jeg vil hellere bruge min ekstra
tid på misserene...

Jeg skrev herinde før sommerferien ang. Keshnas vægt og slankekost. Jeg har
siden fodret med lightfoder og det går rigtig godt begge katte har slanket
sig. Nu er mit spørgsmål så om jeg kan blive ved med at give dem slankefoder
eller om de har bedre af at få alm. foder igen.
Helst vil jeg gerne blive ved med slankefoder så de ikke tager på igen.???

Mht. kattetræf i østjylland så jeg en enkelt meddelelse om det men der stod
ikke så meget de andre meddelelser er røget ud af min newsserver. Hvor og
hvornår er det og har I evt. plads til en til???

Mvh
Camilla Christiansen
www.snabe.dk/camilla

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-10-02 15:40

"Camilla Sivebæk Christiansen" <camilla@snabe.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke så meget de andre meddelelser er røget ud af min newsserver. Hvor og
> hvornår er det og har I evt. plads til en til???

Hej Camilla

Godt at "se" dig igen *S*
Det var mig som gerne ville lægge stue til, til næste kattetræf - og tror vi
blev enige om weekenden d. 26.-27.10 (altså bare en af dagene *G*)
Selvfølgelig er der plads til en mere*S* - faktisk er det vidst kun Katrine
& Vibeke, som har meldt sig.
Sååååå håber vi ses?

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Camilla Sivebæk Chri~

Dato : 07-10-02 16:25

Jamen, så vil jeg da gerne melde mig under fanerne også....jeg kan
umiddelbart godt begge dage - kan i hvert fald ikke komme i tanke om at jeg
skal noget.

Du er flyttet til Århus ikke???

Camilla Christiansen

Fra : Trine Piltoft

Dato : 07-10-02 18:20

Hej Joan

>Selvfølgelig er der plads til en
>mere*S* - faktisk er det vidst kun Katrine
>& Vibeke, som har meldt sig.

Hov - føler mig lidt udenfor *g*. Den 4 sendte jeg en mail hvor jeg
skrev:

Er ved at finde ud af om jeg kan den weekend, men det håber jeg da.
Vil meeeget gerne med :0)
Vil det i givet fald blive lørdag eller søndag??

Hilsen Trine & co.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-10-02 18:46

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vil meeeget gerne med :0)
> Vil det i givet fald blive lørdag eller søndag??

Ej altså undskyld Trine - men har ikk set din post og kan heller ikk finde
tråden igen.
Men altså - sefølig skal du meeeeed *S*

Jeg hælder mest til lørdag - men hvad siger I ?

Jo Camilla jeg er flyttet til Århus *S* Eller nærmere betegnet Viby.
Sender dig min adresse, med mindre du følges med Katrine - hun ved nemmerlig
hvor jeg bor

Glæder mig til vi ses igen *S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 07-10-02 21:11

>Ej altså undskyld Trine - men har ikk
>set din post og kan heller ikk finde
>tråden igen.

Tænkte nok at du ikke havde set den *g*

>Men altså - sefølig skal du meeeeed *S*

Taaaark :0)

>Jeg hælder mest til lørdag - men hvad siger I ?

Jep - kan godt lørdag.....og har fået lov at låne bil :0)

Håber jeg kan finde det............er en klovn til at finde rundt :0(

Hilsen Trine

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-10-02 21:44

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
news:3da19d46$0$14972> Godt at "se" dig igen *S*
> [...]
> blev enige om weekenden d. 26.-27.10 (altså bare en af dagene *G*)
> Selvfølgelig er der plads til en mere*S* - faktisk er det vidst kun

Hooooooooov jeg har da osse meldt mig..... eller det regnede jeg da med...

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-10-02 05:34

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hooooooooov jeg har da osse meldt mig..... eller det regnede jeg da med...
>

> Hilsen
> Lisbeth

Ih tror der har været for meget koks her - men Lisbeth - glæder mig til vi
ses *S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk