Frække billeder af nøgne mænd
Fra : Jesper

Dato : 07-10-02 13:14

Hej Piger kan I hjælpe mig lidt. Jeg vil gerne tage nogle nøgen
billeder af mig selv, men hvordan skal jeg stille mig op. Hvad er
frækt, hvad er for meget. Jeg vil gerne have billeder som er frække og
så nogen som er "porno", men de skal jo også tiltrække jer. Har prøvet
at stille mig op og sætte selvudløseren til, har også taget nogle
billeder hvor jeg er kommet ud over mig selv, men der mangler ligesom
noget, de bliver for amatøragtig. Jeg er slank og almindelig men har
ikke nogen specielt lækker overkrop og syntes selv det begrænser det
en del.

Hvis I hjælper mig med nogle gode råd, vil I så også bedømme dem hvis
jeg sender dem i en mail? Skriv evt. personlige svar til
nielsen1974@jubiimail.dk.

Fra : Amie

Dato : 07-10-02 20:47

Hej Jesper

> [...]
> noget, de bliver for amatøragtig. Jeg er slank og almindelig men har
> ikke nogen specielt lækker overkrop og syntes selv det begrænser det

Jeg kan selvfølgelig kun svare for mig selv, men jeg synes det er total
turnoff med sådanne pikbilleder. Der skal da være noget til fantasien. Pæne
billeder hvor du har dækket tissemanden er rigtig flotte og man kan jo lave
meget med fx et lagen eller sådan noget. Billeder bagfra med en bar numse
kan også være frække, men en hel bar krop synes jeg er lidt for øv.

Og mht billeder hvor du kommer ud over dig selv.. der kan jeg kun sige
arrrrg.. total turnoff for mig :)

*knuser*
aMie

Fra : Ally

Dato : 07-10-02 22:13

Hej Jesper.

On 7 Oct 2002 05:13:31 -0700, nielsen1974@jubiimail.dk (Jesper) wrote:

> [...]
>
>Hvis I hjælper mig med nogle gode råd, vil I så også bedømme dem hvis
>jeg sender dem i en mail? Skriv evt. personlige svar til

Nu er jeg hverken pige eller til mandebilleder, men som amatørfotograf
har jeg da nogle råd til dig. Først og fremmest ville jeg, som Amie
også skriver, holde mig langt væk fra billeder, hvor man ser alt.
Forfald ikke til pikbilleder og lign. amatørporno.

Jeg ville først og fremmest vælge at fotografere i sort/hvid. Det
skaber en stemning og atmosfære. Leg derudover med skygger. Ved
sort/hvid er det nemmere end ved farve, fordi du kan benytte dine
eksisterende lamper. Sluk f.eks. alt lys i lejligheden/huset, stil dig
op mod en sort baggrund (f.eks. et ophængt lagen), have nogle lamper
stående på afstand plus nogle ting, der kaster skygger på din krop...
ikke små skygger, men store skygger... f.eks. lange skygger hen over
dine mest intime steder, så de er mørklagt. Eksperimentér derefter med
forskellige stillinger. Hvis du har persienner, er det også en oplagt
mulighed. Da skal du bare tage billeder på en solrig dag.

Det kræver lidt eksperimenteren frem og tilbage, men jeg tror
personligt, du får LANGT bedre og mere sigende resultater end
billeder, som viser pik og sperm. Sidstnævnte type billeder har jeg
svært ved at tro kan tænde kvinder.

Held og lykke med projektet!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : ebbe

Dato : 07-10-02 22:52

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jesper.
> svært ved at tro kan tænde kvinder.

De er da helt vilde på TV alle 24 timer døgnet rundt på Ticket's

Her til aften en lyserød bondegårds gårdhave med vandpumpe,
1 dansk mand og pige og 1 svenske kvind og amerikansk mand igang
med det store slikkeri og knepperi til begge fyrene kom over pigernes patter :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-02 00:13

Mon, 7 Oct 2002 23:52:13 +0200, skrev "ebbe"
<gebbe@[XXX]mail.dk>:

>De er da helt vilde på TV alle 24 timer døgnet rundt på Ticket's

Vil du ikke være rar at poste seriøse indlæg i stedet for det
pladder?

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Nette

Dato : 07-10-02 23:34

"Jesper" wrote ...
> [...]

> Hvis I hjælper mig med nogle gode råd, vil I så også bedømme dem hvis
> jeg sender dem i en mail? Skriv evt. personlige svar til

Hej Jesper.
Jeg kan kun sige det samme som Amie og Ally: Ingen pik- eller
spermbilleder. Det er så trivielt og det mangler stemning,
Gerne erotiske billeder, hvor de mere private dele er tildækket eller
skygget. Helst sort og hvid.

Nette

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-10-02 18:42

Nette skrev:

Hej Nette

> Gerne erotiske billeder, hvor de mere private dele er tildækket eller
> skygget.

Jamen, når nu "sværdet" er vores store stolthed?

Kvinder og ergonomisk håndrigtig værktøj, suk.

> Helst sort og hvid.

Hvorfor egentlig? Er det fordi det er nemmere at abstrahere fra bille-
det (end hvis det var et farvefoto) og fantasere videre og eventuelt
indsætte sig selv i billedet/fantasien?

Fra : Ally

Dato : 08-10-02 21:33

On Tue, 8 Oct 2002 19:42:24 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Hvorfor egentlig? Er det fordi det er nemmere at abstrahere fra bille-
>det (end hvis det var et farvefoto) og fantasere videre og eventuelt
>indsætte sig selv i billedet/fantasien?

Fordi sort/hvid skaber en helt anden effekt og atmosfære end farve
fotos. En effekt/atmosfære, der efter min mening passer rigtigt godt
på den type billeder. Hvis jeg skulle tage nøgenfotos, så ville jeg
klart vælge sort/hvid med få undtagelser.

De smukkeste nøgenfotos, jeg har set, har været sort/hvide.

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Henning

Dato : 09-10-02 06:47

Ally wrote:

> De smukkeste nøgenfotos, jeg har set, har været sort/hvide.

På en måde kommer sort/hvide til at se mere ægte ud, medens
farvebilleder let kommer til at ligne opstyltede glansbilleder.

MVH
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-02 03:32

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message

> Hvorfor egentlig? Er det fordi det er nemmere at abstrahere fra bille-
> det (end hvis det var et farvefoto) og fantasere videre og eventuelt
> indsætte sig selv i billedet/fantasien?

Hvorfor er porn ikke altid med helt nøgne mennesker. En anelse tildækning -
en strudsefjer og en halskæde osv - er det fordi 1. forbuden frugt smager
bedst 2. et besiddelsesløst naturmenneske er en taber??

At fantasien skal have udfordringer og kæmpe med, såsom at fantasere videre,
udfra sorthvid-billede, lyder i retning af at "det må ikke være for nemt" .

Fra : Nette

Dato : 10-10-02 01:36

"Peder Vendelbo Mikkelsen" wrote
> Jamen, når nu "sværdet" er vores store stolthed?

Jeg ved det, kære Peder, men når det nu ikke er det jeg tænder på?
Jeg kan sagtens tænde på hans smukke dims, men det er når vi har sex, ikke
når jeg ser billeder af ham.
Jeg ved at også vi kvinder er forskellige, men tro mig, der er mange kvinder
der læser div. sexkontaktannoncer, som mister lystet totalt, hvis det første
der falder dem i øjnene på en profil, er et overdimentioneret billede, taget
i en skæv vinkel og tæt på, sådan dimsen virker større.
Der er rigtig mange, der hellere vil se på øjnene, end på dimsen. Det er
trods der der sidder mest udstråling

> Kvinder og ergonomisk håndrigtig værktøj, suk.

Ja, men nu er vi jo ikke så vant til at betjene sådan een, som i mænd er
vel. Så bær over med os

> Hvorfor egentlig? Er det fordi det er nemmere at abstrahere fra bille-
> det (end hvis det var et farvefoto) og fantasere videre og eventuelt
> indsætte sig selv i billedet/fantasien?

Ja, det kan da sagtens være en del af det.
Personligt synes jeg at udstråling og skygger kommer meget bedre til sin ret
på et sort/hvidt foto. Det er ikke lige et skrigende lagen, en skrigende
baggrund eller et par lyserøde underbukser der fanger opmærksomheden fra den
egentlige stemning.
Faktisk tror jeg, at jeg er ret kedelig? Jeg fantaserer ikke, når jeg ser et
billede af en nøgen mand og sætter derfor heller ikke mig selv ind i
situationen/billedet. Men jeg kigger på noget smukt, hvis billedet er godt
taget og har den rette stemning.

Nette

Fra : Girlie

Dato : 10-10-02 07:22

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> billede af en nøgen mand og sætter derfor heller ikke mig selv ind i
> situationen/billedet. Men jeg kigger på noget smukt, hvis billedet er godt

Jeg tror du rammer en vigtig pointe. Mænd ser måske på porno/erotiske
billeder fordi de derved skaber sig en fantasi, som de kan gå ind i.
Så når de selv skal lave billeder, tror de, at kvinder også ser billeder for
at skabe sig en fantasi om f.eks at blive penetreret af en monsterP..Derfor
ser vi så mange smagløse amatørbilleder med tissemanden lige op i linsen.

Men jeg tror de fleste kvinder nyder erotiske billeder af mænd, simpelthen
for det æstetiske udtryk. har heller aldrig fantaserert om en nøgen mand jeg
så på et billede.
Har bare nydt formerne og linierne...

Fra : Tomas O.

Dato : 10-10-02 09:12

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in

> [...]
> billeder for at skabe sig en fantasi om f.eks at blive penetreret af en
> monsterP..Derfor ser vi så mange smagløse amatørbilleder med

Det er sjældent porno tænder mig. En varm kvindekrop der ligger op af min..
det kan tænde.. et skælmsk blik det kan tænde.. jeg ved ikke med porno..
efterhånden som jeg har set mere og mere af det og det er så let at komme
til på nettet, jo mere kedeligt finder jeg det.

> Men jeg tror de fleste kvinder nyder erotiske billeder af mænd,
> simpelthen for det æstetiske udtryk. har heller aldrig fantaserert om
> en nøgen mand jeg så på et billede.
> Har bare nydt formerne og linierne...

Dette beskriver gurnden til at jeg kan lide at se på nøgenbilleder af
kvinder og henter dem på nettet.

Tomas

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 10-10-02 11:25

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> til på nettet, jo mere kedeligt finder jeg det.

> Dette beskriver gurnden til at jeg kan lide at se på nøgenbilleder af

Måske skulle du så kigge på denne side, den viser kroppe på en ret
usædvanlig måde. http://www.bodyscapes.com/ personligt mener jeg det er
flotte og sjove billeder, der er nærmest blottet for erotik selvom de
faktisk viser ret intime "detaljer"

Thomas
PS. Pigerne må også godt kigge
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Tomas O.

Dato : 10-10-02 11:36

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> wrote in
SNIP
> [...]
> usædvanlig måde. http://www.bodyscapes.com/ personligt mener jeg det er
> flotte og sjove billeder, der er nærmest blottet for erotik selvom de

Slet ikke dårligt. Smukke billeder og lidt sjove.

Tomas

Fra : Ally

Dato : 10-10-02 13:25

Hey Tomas

On Thu, 10 Oct 2002 08:12:14 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

> [...]
>efterhånden som jeg har set mere og mere af det og det er så let at komme
>til på nettet, jo mere kedeligt finder jeg det.

Skægt, sådan har jeg det også. I internettets "ungdom" (d.v.s. for 6-7
år siden) hentede jeg ALT, hvad jeg overhovedet kunne komme i nærheden
af. Det fortsatte jeg med flere år frem i tiden, men nu må jeg
erkende, at dels ville jeg kunne fylde et par DVD'er om dagen, dels
gider jeg simpelthen ikke mere. Jeg henter stadig billeder med
'babes', men ikke porno.

Me too!

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-10-02 14:21

[Peder Vendelbo Mikkelsen | Tue, 8 Oct 2002 19:42:24 +0200]

>Jamen, når nu "sværdet" er vores store stolthed?

Nødt til at give Peder ret.

Hvorfor er det pludselig at et pænt billede, kan påstås at miste enhver
form for spænding når pik/sperm er med derpå?

Altså, er det ikke virkeligheden en kamufleret bonerthed? Sex, der
indbefatter mindst én mand, indeholder forbavsende ofte både de private
dele (pik nosser etc.) og i særdeleshed også i stiv tilstand.

Og ligeledes sker det også utroligt ofte at denne sex (med mindst én
mand) ender med at manden får udløsning, og deraf at han sprøjer - hvor
han sprøjer kan der være en del variation om.

Ok, fordi porno, også den mere underlødige del, er meget foruserede på
en stive pik og sprøjtet, er der vel ikke noget underlødigt ved nettop
den stive pik og sprøjtet?

Eller sagt på en *helt* anden måde, selvom den smukke unge pige blver
fremstillet på de mest vulgære måder i nabodrengens onanifantasier, er
hun vel ikke mindre smuk når vi andre kigger på hende?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ally

Dato : 11-10-02 16:01

Hej René!

On Fri, 11 Oct 2002 15:21:09 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:
>Hvorfor er det pludselig at et pænt billede, kan påstås at miste enhver
>form for spænding når pik/sperm er med derpå?

Nu kan jeg kun tale for mig selv, og da jeg hverken tænder på
pik/sperm eller en nøgen mand, må jeg nødvendigvis sammenligne det med
nøgenbilleder af kvinder. En kvinde, der spreder skamlæberne helt op i
linsen siger mig intet. Derimod, et billede af en halvnøgen kvinde i
sexet undertøj tænder mig langt mere.

Man siger jo også, at kvinder tænder på fantasi, hvorimod mænd tænder
på det visuelle. Det går jo ganske godt i spænd med, at kvinder ikke
vil have billeder, der viser alt, men hellere et billede, der tænder
fantasien.

>Ok, fordi porno, også den mere underlødige del, er meget foruserede på
>en stive pik og sprøjtet, er der vel ikke noget underlødigt ved nettop
>den stive pik og sprøjtet?

Underlødigt vil jeg ikke kalde det. Men jeg synes bare ikke, det
tænder fantasien. Derudover synes jeg ikke, det er pænt på et billede.

>Eller sagt på en *helt* anden måde, selvom den smukke unge pige blver
>fremstillet på de mest vulgære måder i nabodrengens onanifantasier, er
>hun vel ikke mindre smuk når vi andre kigger på hende?

Næ, for vi kender jo ikke nabodrengens onanifantasier

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-10-02 20:31

[Ally | Fri, 11 Oct 2002 17:01:06 +0200]

>En kvinde, der spreder skamlæberne helt op i
>linsen siger mig intet. Derimod, et billede af en halvnøgen kvinde i
>sexet undertøj tænder mig langt mere.

Naturligvis, men "lige pludselig" var det således at et billede var
"bedst" hvis man kønsdele var kamuflerede, og det mente jeg var ret
synd.

>Man siger jo også, at kvinder tænder på fantasi, hvorimod mænd tænder
>på det visuelle.

Naturligvis - det er vist en, generelt set, ret tydelig forskel påp de 2
køns opfattelse.

[Stiv pik & sprøjt]
>Underlødigt vil jeg ikke kalde det. Men jeg synes bare ikke, det
>tænder fantasien. Derudover synes jeg ikke, det er pænt på et billede.

Det er vel også svært for dig at tage stilling til, altså som (pirmært)
hetero?

>Næ, for vi kender jo ikke nabodrengens onanifantasier

Desværre!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ally

Dato : 11-10-02 22:32

On Fri, 11 Oct 2002 21:31:23 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Naturligvis, men "lige pludselig" var det således at et billede var
>"bedst" hvis man kønsdele var kamuflerede, og det mente jeg var ret
>synd.

"Lige pludselig"... mener du da tidsmæssigt eller her i debatten? For
mig bekendt har 'kunstneriske' billeder af kvinder altid været med
lidt tøj på. Det kan man jo f.eks. se af historiske Playboy billeder.

>Naturligvis - det er vist en, generelt set, ret tydelig forskel påp de 2
>køns opfattelse.

Ja... og nok også derfor, 90% af alt porno er målrettet mænd.

>[Stiv pik & sprøjt]
>Det er vel også svært for dig at tage stilling til, altså som (pirmært)
>hetero?

Nej, det synes jeg egentlig ikke, for jeg sammenligner det bare med
nøgenbilleder af kvinder. Det må være samme smag (no pun intended
*SF*). Det kunstneriske kan jeg vurdere, hvadenten det er mænd eller
kvinder. Det ophidsende kan jeg naturligt nok kun vurdere, når det er
kvinder.

Men sagen i en nøddekerne er jo, at smag og kunst er individuel, så
hvad der er god smag og kunst for mig, ikke nødvendigvis er det for
andre. Derfor kan jeg kun fornemme, hvad den generelle stemning er, og
dér er det klart min opfattelse, at kvinder tænder på smukke,
stemningsfyldte billeder, som ikke viser pik og sperm lige op i
linsen.

>Desværre!

*LOL*... du må til tegnebordet, og designe en tankeoverføringsmaskine
*GG*. Fortæl mig bare, når du har bygget den, for hvis vi nogensinde
mødes, ville jeg gerne kunne censurere mine fantasier, inden det er
for sent *GGGGG*

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Bente B. Riis

Dato : 11-10-02 17:29

Rene' Hjorth wrote:

Hej René

> Hvorfor er det pludselig at et pænt billede, kan påstås at miste enhver
> form for spænding når pik/sperm er med derpå?

Af samme grund som jeg aldrig gad lege med legetøj der var beregnet til
én bestemt leg da jeg var lille.
Det der tænder mig er min fantasi. Med mindre jeg er MEGET tændt i
forvejen virker et "spermbillede" som om jeg er "kommet for sent" -
legen er forbi - og der er ikke noget at fantasere videre på.

Under sex tænder jeg naturligvis på en stiv pik og på sperm - af en
eller anden grund er det bare anderledes når det skal overføres til
billeder.

Mvh
Bente

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-10-02 20:34

[Bente B. Riis | Fri, 11 Oct 2002 18:29:22 +0200]

>Det der tænder mig er min fantasi. Med mindre jeg er MEGET tændt i
>forvejen virker et "spermbillede" som om jeg er "kommet for sent" -
>legen er forbi - og der er ikke noget at fantasere videre på.

Jeg forstår godt hvad du mener, men er ganske unig alligevel :) Men
det er jo ganske naturligt, vi hverken tændes af det samme eller tændes
på samme måde.

Jeg... ville nærmere sige at dér startede min fantasi for alvor

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : bianca

Dato : 08-10-02 19:36

"Jesper" skrev d. 07-10-02 13:14 dette indlæg :
> [...]
>
> Hvis I hjælper mig med nogle gode råd, vil I så også bedømme dem hvis
> jeg sender dem i en mail? Skriv evt. personlige svar til

Hejsa Jesper..

man behøves ikke have en god overkrop for at man ser godt ud, jeg giver
dig nogle idere pr mail håber du kan bruge dem til noget.

hilsen bianca

http://www.kandu.dk/

Fra : Anita

Dato : 08-10-02 21:43

"bianca" skrev

> Hejsa Jesper..
>
> man behøves ikke have en god overkrop for at man ser godt ud, jeg giver
> dig nogle idere pr mail håber du kan bruge dem til noget.
>
> hilsen bianca

Hvorfor ikke give rådene her i gruppen så andre kan få glæde af dem? Måske
det var nogle gode guldkorn andre kunne blive inspireret af.
Venligst Anita

Fra : bianca

Dato : 08-10-02 19:36

> [...]
>
> Hvis I hjælper mig med nogle gode råd, vil I så også bedømme dem hvis
> jeg sender dem i en mail? Skriv evt. personlige svar til

din mail adresse passer ikke

http://www.kandu.dk/

Fra : Per

Dato : 08-10-02 21:36

"Jesper" <nielsen1974@jubiimail.dk> wrote in message
<SNIP> men hvordan skal jeg stille mig op. Hvad er
> frækt, hvad er for meget. Jeg vil gerne have billeder som er frække og
> så nogen som er "porno", men de skal jo også tiltrække jer. <SNIP>

Det er jo det evige spørgsmål om hvordan vi hanner får stillet os
tilstrækkeligt godt i positur til at vi virker tiltrækkende på det smukke
køn uden at skræmme dem væk. Eftersom kvinder er forskellige er der næppe
nogle entydige svar, men for at give dig et hint så har en del unge kvinder
som jeg kender udtalt sig meget positivt om kalendrene som du finder på
nedenstående adresse:

http://www.jungbauern.at/kalender/uebersicht.htm

Klik for eksempel på Men edition 2002, og surf lidt rundt, og søg et job som
landbrugsmedhjælper i Østrig, så skulle den være i orden.

Mvh Per

Fra : Amie

Dato : 08-10-02 21:55

> [...]
kvinder
> som jeg kender udtalt sig meget positivt om kalendrene som du finder på

Ja hovsa.. mums mums.. det er jo guf for øjet. Flotte billeder selvom
mændene ikke lige er efter min smag. Det er bl.a. utroligt flot når man har
det gule filter over billederne så de ser gamle ud.

Hmm..

/aMie

Fra : Jesper

Dato : 17-10-02 14:32

nielsen1974@jubiimail.dk (Jesper) wrote in message news:<99fdf388.0210070413.342b2ef@posting.google.com>...
> [...]
>
> Hvis I hjælper mig med nogle gode råd, vil I så også bedømme dem hvis
> jeg sender dem i en mail? Skriv evt. personlige svar til

Hej alle sammen tak for jeres hjælp og diskution, jeg er nu kommet
godt i gang og har da fået en masse ideer og har ind i mellem fået
taget nogle gode billeder. *SF*

Fra : l_overgaard

Dato : 24-06-03 08:03

Hejsa.

Læste dit indlæg, og vil gerne komme med min uforbeholdende mening til
dine bileder.
Jeg er selv ivrig armatørfotograf, og kan sikkert give dig nogle gode
fif.

Send foto til: l-overgaard@ofir.dk

mvh. lars

http://www.kandu.dk/