MS Windows
briani 27239
mangler: scrsvr.exe
Fra : Kyllerylle

Dato : 07-10-02 13:20

Hej
følgende fil er blevet ramt af virus på min win98-maskine, er der mon nogen
der har en "ekstra" de kunne sende til mig ;0)

mvh.
Peter

Fra : Luhmann

Dato : 07-10-02 14:22

> følgende fil er blevet ramt af virus på min win98-maskine, er der mon
nogen
> der har en "ekstra" de kunne sende til mig ;0)

Så vidt jeg lige hurtigt kunne forstå ud fra nedenstående kilder, er den fil
du nævner en del af ormen W32.Opaserv.Worm. Du har sikkert stadig en
reference til filen i din registreringsdatabase eller i "c:\windows\win.ini"
som giver dig en fejlmeddelse. Læs mere på disse links:

<http://www.nod32.com.au/nod32/msgs/opaserv.htm>
<http://www.itc.virginia.edu/desktop/virus/results.php3?virusID=54>

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen