Gennemsnits vægten af en kat?
Fra : Thomas

Dato : 07-10-02 13:10

Allerførst, tusind tak for alle de søde svar til mit første indlæg herinde.
Nu har jeg lige været oppe på vægten (som tydeligvis ta'r fejl mht. min
vægt..) & den viste at katten vejede 7 kilo. Er det det normalt eller er den
overvægtig?

Thomas

Fra : Denise

Dato : 07-10-02 13:32

Hej Thomas
Det kommer meget an på katten. Vi har en slank Somalie på vist 4 kilo, en
noget mere robust en på 7½ kg og en Brite på 7½. Hvis den ikke har for meget
hængemave er den ikke for tyk, og hvis du ikke kan mærke knoglerne tydeligt
i rygsøjlen så er den ikke for tynd. Nej - det var dårligt forklaret
Andre please ?
Men det vil dyrlægen fortælle dig.
Hilsen Denise